Spørgsmål
Fra : Aage

Dato : 10-04-01 11:27

Hej i ng.
Skal der bruges slange i egerhjul?
Mvh. Aage

Fra : Janus

Dato : 10-04-01 11:33

jep

Aage <aage@cs.auc.dk> skrev i en news:9aun5r$56u$1@sunsite.dk...
> Hej i ng.
> Skal der bruges slange i egerhjul?
> Mvh. Aage

Fra : Mads Lund

Dato : 10-04-01 11:44

> Skal der bruges slange i egerhjul?

Normalt ja, samt et fælgbånd til at beskytte slangen med egerne. MAn kan dog
bygge egerfælge om til slangeløs brug, men det er lidt trickey, og er mest
brugt på HD'ere.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Dan Dethlefsen

Dato : 10-04-01 12:09

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VtBA6.147$X22.2291@news.get2net.dk...

> [...]
dog
> bygge egerfælge om til slangeløs brug, men det er lidt trickey, og er mest

Leveres alle BMW`er ikke med slangeløse egerfægle ab. fabrik, f.eks GS1150.

Dan

Fra : Mads Lund

Dato : 10-04-01 15:47

> Leveres alle BMW`er ikke med slangeløse egerfægle ab. fabrik, f.eks
GS1150.

Det ved jeg faktisk ikke, men det lyder meget sandsynligt.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : N/A

Dato : 10-04-01 12:23

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-04-01 12:23

Amarkaneren <noname@jubiimail.dk> skrev i en
> På min BMW R1150GS med eger hjul er der slangeløst dæk, however så sidder
> egerne på ydersiden af fælgen, dvs. ydersiden af dækket.
> Jeg tror kun BMW kører med slangeløse egerdæk.

Moto Guzzi California 1100 EV, har også slangeløse dæk, da fælgen er
konstrueret på en måde så egerne ikke er "inde" i dækket.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : røde