hmmm
Fra : Aragorn

Dato : 26-09-03 11:52

Nu har jeg kigget lidt efter 150-500cc scootermcer, og laver købes annoncer,
men uden held, er det fordi de er så dejlige af folk hellere vil beholde
dem, elle er det fordi der ikke er så mange af dem i DK?

Jeg har haft scooter i mange år, her i sommerfreien marauder250, savage650,
Honda CB500 alle sammen dejlige maskiner. men jeg kunne godt tænke mig at
fyre en mcscooter af, bare sådan en 250cc 0-100 uden gearskift wrooom... Er
der nogen der har prøvet det? er det godt???

PS så fik jeg mit mckort, ahhh det var da dejligt

Fra : anders majland

Dato : 26-09-03 13:29

> [...]
beholde
> dem, elle er det fordi der ikke er så mange af dem i DK?

Der er ikke ret mange af dem - men de fåes da også nye ... Hvis du har
mod på en leonardo 150 som "gør det selv" så smid lige en email (ret
addressen herover).

Men hvad skal du bruge den til ? I byen er en fysisk lille maskine
"rarere" end f.eks en 400ccm burgman da man bedre kan sno sig, men den
kommer hurtigt til kort på lande og motorvej.

> Er der nogen der har prøvet det? er det godt???

Ja - det er væsenligt bedre end en tunet 45 knallert men har generelt
ikke så mange heste som en "rigtig" mc i samme kubikklasse.

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 60000km

Fra : Per Odense

Dato : 26-09-03 13:40

"anders majland" <andersDOTmajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "rarere" end f.eks en 400ccm burgman da man bedre kan sno sig, men den
> kommer hurtigt til kort på lande og motorvej.

Jeg lånte på et tidspunkt en 400 Burgman i en uges tid.... Det er altså
forrygende - den går godt, - osse på landevejen.

Vh. Per

Fra : Aragorn

Dato : 26-09-03 13:59

Hvad mener du med gør det selv? har du en til salg, der er skildt ad?

Dennnis

Lækker hjemmeside

Fra : Kim Olsen

Dato : 26-09-03 17:05

men jeg kunne godt tænke mig at
> fyre en mcscooter af, bare sådan en 250cc 0-100 uden gearskift wrooom...
Er
> der nogen der har prøvet det? er det godt???

Hej

Jeg tror du skal op på en 400 cmm eller mere - altså Burgmann, hvis der
skal være rigtig spark i den.

Har selv en 150 cmm Geely Boss, og selvom jeg er tilfreds med den og den
kører godt, er accelerationen altså ikke meget bedre end en tunet 50 cmm
scooter. Men bevares man sidder bestemt bedre og det er lovligt.

Jeg vil mere sammenligne accelationen på Geely Boss med en bil end med en
mc.

Hilsen

Kim

Fra : Jørgen Winther

Dato : 26-09-03 23:05

"Aragorn" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men uden held, er det fordi de er så dejlige af folk hellere vil beholde
> dem, elle er det fordi der ikke er så mange af dem i DK?

Du kunne jo spørge hos Stevens MC Shop, www.stevensmcshop.dk efter en
Peugeot scooter?

Der er altid en løsning ;)

--
Jørgen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-09-03 16:17

Aragorn wrote:

> PS så fik jeg mit mckort, ahhh det var da dejligt

Teløk sgu!

--
Tony

Fra : Denise

Dato : 27-09-03 21:44

"Aragorn" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> PS så fik jeg mit mckort, ahhh det var da dejligt

Mange, mange tilløkker

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel