Huggeren i Rønnede
Fra : Sune

Dato : 25-09-03 23:51

Hejsa
Er der nogen her der kan give mig adressen på mc-huggeren i Rønnede ?
evt. hjemmeside.

Har nogen her erfaringer med stedet ?

--
vh Sune
Honda VF500 FII, Yamaha XJ 600

Fra : Hekto

Dato : 26-09-03 06:03

In article <3f737164$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Sune
says...
> Har nogen her erfaringer med stedet ?

Ja. Kør du bare derned.
Det er ikke småting han har, og det er fine ting!
Medbring nur bargeld!

--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 10:20

Hekto wrote:
> Ja. Kør du bare derned.
> Det er ikke småting han har, og det er fine ting!
> Medbring nur bargeld!

Gad vide om han har nogle Russerdele .. :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Hekto

Dato : 26-09-03 10:33

In article <slrnbn8153.ioe.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Gad vide om han har nogle Russerdele .. :)

Det er da hurtigt at give ham et ring og høre! Jeg vil ikke tro at det
er usandsynligt.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Pcman

Dato : 26-09-03 19:20

> Gad vide om han har nogle Russerdele .. :)

Det har han ikke. Og det tør jeg æde min gamle sidevogn på.
Mvh
Jarl
--
Maico 250 B 1960
Dnepr K-750 med sidevogn

Fra : Moller

Dato : 26-09-03 06:29

"Sune" <formel999@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
> Er der nogen her der kan give mig adressen på mc-huggeren i Rønnede ?
> evt. hjemmeside.

LC-Racing
Industrikrogen 19, Kongsted
4683 Rønnede
Tlf: 56 71 13 23
Fax: 56 71 14 44

> Har nogen her erfaringer med stedet ?

Rigtigt flink fyr, nogen påstår han er dyr, men når valget er mellem
ham, eller alternativet (intet, eller hente fra tyskland) så er priserne
fair :)

Han er en rigtig hård handelsmand, så du skal havde dine agumenter i
orden, hvis du kaster dig ud i at prutte med ham :) har set ham byde på en
MC som kom på trailer, ejeren troede han kunne spinne guld, lige som dem der
sælger i dba.dk ... men næ nej, han fik som den var værd, og ikke en krone
mere :) men betyder også at når man køber kan man prutte om tingende, så lad
dig aldrig blive helt tilfreds med den første pris han siger, især hvis du
køber flere ting på en gang, så kan han godt blive gavmild, og slå en klink
eller 2 af :)

VH
Lars Molnit

begin 666 ic_kort_alone.gif
M1TE&.#EA$P`3`+,``+:VMO_^^L[.SN?GYX" ?_'Q\(&!@HR+C/___P``````
M`````````````````````"'Y! $```@`+ `````3`!,```25$$DYA #8CLE1
ML<)0C)55=&41K,,:?.'TM>YPJ+5P(I:[`@2 #X88`'#!@6%I)*QFO1^&8 AB
M7"!:P>@+`&B!RC$,J 8$!T& ^GUAM@>"/! _K*L'T=MM1JO9*@4`(35"/FTL
M("X80%6,6"%C:U]5!DU/7SQJAT%=%A(S/C8XB3M%)C4N,!L<,"$C6Q<Z'1,E
'C!H=$0``.P``
`
end

begin 666 ic_rutevejl_alone_out.gif
M1TE&.#EA$P`3`,0``````/___[^^OX*"@/#P[KV]N[6ULZRLJO___O#P[^;F
MY9:6E9&1D(*"@?/Q[[^^OM+2TFIJ:F!@8%Q<7/___P``````````````````
M`````````````````````````"'Y! $``!0`+ `````3`!,```65("6*"B2<
M)Z2,+.68JB.7`N2TI8WL//*JHY>B1]R5;A0(I%C\410"!V] K0YX#D%N^B ^
MKCNE=C?H%K_&DQ316+C?;W VRH[8[_A(PZ=&&'8,@8(,.W]S0P8)"8."BG]0
M2@@$!Y0%EI:4!P0(2E [$Q(31!.D?"N13$1*(D*I/$<C.6M$/RLL+S4*,@XT
*-BVQ)BBY+2$`.P``
`
end

begin 666 dot_tr.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 10:21

Moller wrote:
> begin 666 ic_kort_alone.gif

Vil du straks holde op med at sende binære attachments din bisse! :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking, med buler og ting

Fra : Moller

Dato : 26-09-03 10:24

> Vil du straks holde op med at sende binære attachments din bisse! :)

aaaaaaarrrrgggggg, fucking Gule lortesider :) så det først da den var
sendt.... hmmm, må nok slå min outlook over til kun text, i stedet for det
HTML shit...

VH
Lars Molnit
hmmm, en 50cc 4 takkter knallert, med turbo :) mon ik det lyder som et
discount Turbo selflearning projekt :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 11:47

Moller wrote:
> hmmm, en 50cc 4 takkter knallert, med turbo :) mon ik det lyder som et
> discount Turbo selflearning projekt :)

Er det en CD50 ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : SLP/JM

Dato : 26-09-03 14:28

"Moller" <news@molnit.com> skrev > Rigtigt flink fyr, nogen påstår han
er dyr, men når valget er mellem
> ham, eller alternativet (intet, eller hente fra tyskland) så er priserne
> fair :)

Jeg synes ellers, han er meget fornuftig at handle med, og det har også
kunne lade sig gøre at prutte om prisen. Vi har købt originale dele til
ingen ting i forhold til nyprisen, lige så vel som vi har kunne bytte dele,
vi alligevel ikke kunne bruge.

Jesper har et par gange kigget forbi om lørdagen, hvor han alligevel var i
området og havde glemt, at LC normalt har lukket den dag, og alligevel har
han fået lov til at kigge.

--
Mvh Susanne

Fra : Sune

Dato : 02-10-03 13:44

Tak for hjælpen.
Jeg var dernede idag, og de var meget hjælpsomme.

Jeg fik lige det jeg søgte efter (et par originale blinklygter) til en
rimelig pris. Jeg fik også et par smådingenoter som var også manglede på
cyklen.
Stedet kan absolut anbefales.

Fra : uffe.j

Dato : 02-10-03 16:51

Har Huggeren en hjemmeside eller et tlf.nr.?

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-10-03 17:57

http://www.dmcn.dk/forhandler/vis_anm_forh_detail.asp?ID=180

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-09-03 06:40

Sune wrote:
> Hejsa
> Er der nogen her der kan give mig adressen på mc-huggeren i Rønnede
?
> evt. hjemmeside.
>
> Har nogen her erfaringer med stedet ?

Hej Sune.

LC-Racing ligger på Industrikrogen, nummeret kan jeg ikke huske, men
det er ikke til at overse hvis du kører der ned,
deres hjemmeside spiller vist ikke lige for øjeblikket
www.lc-racing.subnet.dk/

--
Hilsen
Dennis Pedersen