Pære i speedometer
Fra : Tobias Klint

Dato : 27-09-03 21:42

Hej!
Hvad for nogen pære sedder der i en Gilera Stalker´s speedometer???

Hilsen
Tobias

Tjæk www.kehusband.tk

Fra : kion

Dato : 28-09-03 22:58

> Hvad for nogen pære sedder der i en Gilera Stalker´s speedometer???

kan du ikk bare kigge på den gamle pære??

Fra : Tobias Klint

Dato : 29-09-03 05:41

kion wrote:
> kan du ikk bare kigge på den gamle pære??

Jo det har jeg gjordt.. men jeg vil have en blå pære i. men jeg ved ikke om
de passer.
og det skal være af denne her tybe
"1 stk blå 12 volt instr. Pære 1,2 wat 4 x 2 mm Glassokkel"
Men er lidt i tvivil om den passer i???

Tobias

Fra : Mr. L.A.

Dato : 29-09-03 11:30

Hej tobias

Du kan da bare tage den ude, og så farve den blå, det har jeg gjordt, og det
hjælper fint.

Fra : Tobias Klint

Dato : 01-10-03 22:07

Mr. L.A. wrote:
> Du kan da bare tage den ude, og så farve den blå, det har jeg gjordt,
> og det hjælper fint.

Er det ikke noget med at det smader speedometet...??

Tobias

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-10-03 12:18

> Er det ikke noget med at det smader speedometet...??

Hvordan skulle det at male en pære kunne smadre speedometeret?

// Troels

Fra : Tobias Klint

Dato : 04-10-03 21:39

Troels [around 9000] wrote:
> Hvordan skulle det at male en pære kunne smadre speedometeret?

Det er jo det jeg ikke ved. men har bare hørt det

Tobias