Skærmopløsning med Geforce2 MX
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 10-04-01 10:11

Hej igen, jeg har vist postet dette indlæg før, men jeg kan ikke se indlæg
sendt mellem d. 15.03. og 25.03. Så jeg prøver lige igen....

Er i besiddelese af en 17" Sony GS200 skærm og et CL Geforce 2 MX-kort.

Kan ikke få skærmen til at køre 1280*1024 i Windows. Har forsøgt med
original
skærmdriver samt standard- og plug & play skærm. Ved grafikkortet har jeg
prøvet sidste opdaterede driver fra CL hjemmeside, samt NVidia's egne
drivere. Men der er ikke noget der hjælper. Max opløsning er 1280*720..!?
Skærmen har indtil for 14 dage siden kørt 1280*1024 med et andet grafikkort,
uden problemer.
Kobler jeg computeren til en anden skærm (Sony E220) er der ingen problemer.

Bundkortet er et AOpen AX59PRO, men det sidste drivere (Via 4-in-1)
128 MB Ram, DirectX 8, og Win ME (geninstalleret efter opgradering af
grafikkort)

Mvh.
Carsten

Fra : Nic

Dato : 10-04-01 12:53

32mb ram Asus 7100 her

Kører 1280x1024 - så du skal kunne...!?

Nic

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 10-04-01 19:20

Ja tak, jeg søger ikke et faktum, men en løsning på mit problem...

Mvh.
Carsten

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-04-01 21:10

"Carsten Nielsen" <carsten@pk.k64.dk> wrote in message
> [...]
grafikkort,
> uden problemer.
> Kobler jeg computeren til en anden skærm (Sony E220) er der ingen

Bliver skærmen genkendt ordentlig af Winnie? Driveren for selve skærmen kan
også sætte begrænsningen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 12-04-01 11:05

Nej, den plejer at sætte en Default Monitor. Men selvom jeg fx. vælger en
Standardskærm på 1600*1200 eller en større Sony skærm, så kan jeg stadig
ikke få opløsningen højere end 1280*720. Kan det mon være Win Me, der skaber