YES hjelm forhandler i Viborg?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-04-01 09:07

Jeg har fået fortalt, at der skulle ligge en YES hjelm forhandler i Viborg.

Ved nogen, hvad den hedder?

Eller kender nogen en forhandler, der ligger tættere på Århus?

-Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 10-04-01 09:17

Michael Kristensen <mbk@daimi.au.dk> wrote in article
<B9zA6.2201$mj.141701@news101.telia.com>...
> Ved nogen, hvad den hedder?

Det kunne være
http://www.bike-shoppen.dk/
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Allan Bjerregaard

Dato : 10-04-01 13:09

- eller
Motorhjørnet
Pilevej 5
8800 Viborg
tlf 86 62 80 33

Venlig hilsen
Allan

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en

Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-04-01 14:10

Det var bike-shoppen. Tak for hjælpen.

Fra : Brian

Dato : 11-04-01 05:47

Tjaaa nu kan jeg ikke lige huske hvor mange km der er til Viborg, men der er
68 km, til Gludsted, og der har LeoMortensen Mc udsalg her på Lørdag.
Jeg kjøbte selv mit udstyr dernede.Han var vældig flink, og så fik jeg det
til foræringspris.
Desuden er det en god tur på mc derned.Jeg husker det ihvertfald som en
kanontur.( nok fordi jeg var med bagpå en Blackbird.og så var det iøvrigt en
af mine første ture på mc.).

www.LeoMortensen.dk

Hilsen Brian, som får malet Bold´or i påsken , og ompolstret sædet.Uha jeg
glæder mig til at få samlet mc´en
--

Fra : Michael Kristensen

Dato : 11-04-01 08:38

Han forhandler godt nok YES hjelme, men desværre ikke den nye model med
indbygget høreværn.

-Michael Kristensen