Carina E `95
Fra : Claus

Dato : 27-09-03 15:27

-- Kan i hjælpe, servoolien pipler ud af "styrehuset" hvis det sådan
endnu, (det lange op over forbroen hvor det ikke er til at komme til).

Olien kommer ud i venstre side (føresiden). Skal hele "styrehuset" af,
og hvor meget af bilen skal skilles?
Eller:
Kan man nøjes med at gå i krig der hvor styrestangen kommer ud?

Claus

Fra : Morten Larsen

Dato : 27-09-03 16:06

> Kan man nøjes med at gå i krig der hvor styrestangen kommer ud?

Der findes to typer tandstænger til Carina E.Den ene type kan du skifte
dele i feks teflon-ringe og pakdåser, den anden er til skrot, da du ikke kan
skille den ad samt få dele til den.

Så vidt jeg husker, så er det den type tandstang der når man kigger på
den forfra, har et ternet mønster i alumiumen, man ikke
kan skille og lave, mens den helt glatte type kan fixes.

Man kan shjv ikke slå det op på stelnummer, man er nød til at
glo på tandstangen. Det er fordi toyota's edb vil foreslå begge typer, men
kan ikke fortælle hvilken der er den monterede.

Hæng mig ikke op på, om jeg bytter om på dem, men snak med en
toyota-forhandler de kan kende forskel.

Morten