Netværk spil..... hjælp ønskes
Fra : MuLLE

Dato : 27-09-03 11:33

Hej NG.

Jeg har prøvet at spille Command & Conquer Generals Zero Hour over netværk.
Men den vil ikke den skriver "connection timed out", jeg har fuld adgang til
netværket.
Jeg har to pc'er den ene med internet, den anden køre over denne.
På den maskine hvor internettet skal hentes fra den anden, kan jeg ikke
komme på nettet.
Men den viser at der er internet, men kan bare ikke komme på.
Det kunne jo være at det har noget med tilladelserne, men jeg kan ikke finde
ud af hvad det er.

Det eneste jeg vil nu er at få det til at køre, men de vil ikke spille
sammen.
Er der noger der kan hjælpe mig, med det.
Hvis i skal bruge flere oplysninger, kan i lige spørge.

Håber på lidt hjælp.....

MvH MuLLe

Fra : Brian Lund

Dato : 29-09-03 00:33

> [...]
netværk.
> Men den vil ikke den skriver "connection timed out", jeg har fuld adgang

Kører de begge samme version?

> [...]
> Men den viser at der er internet, men kan bare ikke komme på.
> Det kunne jo være at det har noget med tilladelserne, men jeg kan ikke

Bruger du windows internet deling? - Hvordan viser den at "der er
internet"??

Brian

Fra : MuLLE

Dato : 29-09-03 03:46

"Brian Lund" skrev

> Kører de begge samme version?

Ja det gør de.... og begge maskiner køre xp..

> Bruger du windows internet deling? - Hvordan viser den at "der er
> internet"??

Jeg har fået windows til at vise et icon når den er online.

Jeg brækkede mit kraveben i lørdags, så jeg har ikke fået tjækket om det
gælder alle spil.
Men når jeg kan, så tjækker jeg om jeg kan spille net med andre spil.

MvH MuLLe

Fra : Flemming Malmkvist

Dato : 06-10-03 05:44

Hejsa

Har du læst i denne på cd'en?
support\readme.txt

Der står en del om firewalls og porte som skal være åbne.
Det var måske en start...?

/flemming