Nu vi er ved gamle østfilm - skøjte-dyrefi~
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-09-03 03:57

Efter at have set successen med at finde frem til Katteprinsen, vil jeg
også lige forsøge med en efterspørgsel på en gammel østfilm.

Sidst i 70'erne så jeg en film, hvor personerne var klædt ud som dyr og
handlingen hovedsageligt foregik med skøjter på en frossen sø. Der var
blandt andet en slem ulv, der bortførte nogle små søde dådyr(?)-børn.
Det hele endte dog godt, da ulven til sidst røg gennem isen, og de små
unger slap fri. Jeg er specielt interesseret, fordi der var nogle sange
i filmen, der var synkroniseret på engelsk, og jeg vil mægtig gerne
vide, hvem der stod for ulvens stemme. I sin tid syntes jeg, det lød som
Phil Lynott fra Thin Lizzy, og nu vi har internettet, kunne det da være
meget sjovt at få dette af/bekræftet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen