Andet multimedie
bentjuul 3670
Tips og trick til PSP 8...
Fra : Magnus

Dato : 26-09-03 23:13

Jeg forsøger at laver noget flot grafik med at sammensætte nogle billeder
til en flot titel-banner i Phant Shop Pro 8 men jeg har svært ved at hitte
ud af de mange funktioner og hvad det kan.

Findes der ikke info på nettet med fx. gennemgang i hvordan man benytter
nogel af disse funktioner eller hvordan man laver specielle
effekter/tekster...?

/Magnus

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 26-09-03 23:22

"Magnus" skrev:
> Jeg forsøger at laver noget flot grafik med at sammensætte
> nogle billeder til en flot titel-banner i Phant Shop Pro 8 men
> jeg har svært ved at hitte ud af de mange funktioner og
> hvad det kan.

Der er inspiration at hente hos www.pspgrafik.dk og www.prosoft.dk (begge
danske)

Mvh, Lars