Fly priser og hotel i Marmaris / tyrkiet
Fra : Thomas

Dato : 26-09-03 21:37

hejsa NG

kan det betale sig at købe sin fly bilet over nettet og seld sørger for
hotel i marmaris

eller skal man barer bruge mytravel eller nogle af de andrer

jeg er godt klar over at man skal klarer sig selv og sørge for transport til
og fra hotel.

men kan det betale sig at gører det hele selv ??

hilsen thomas

Fra : Peter Kjær

Dato : 27-09-03 07:49

> kan det betale sig at købe sin fly bilet over nettet og seld sørger for
> hotel i marmaris

Det har jeg ofte selv gjort, og spare da snilt 500,- pr næse i forhold til
listepriserne. Her uden for højsæsonen tror jeg dog det er svært at komme
til at spare så meget, men fordelen er selvfølig af du ikke er bundet til
f.eks lørdag til lørdag men kan smutte derned fredag efter arbejde og komme
hjem søndag aften og på den måde få et par dage ekstra.

Du kan typisk få hotellet til ca. ½ pris i forhold til hvad du skal give hos
et rejsebureau, men det kan være svært at få nogle billige flybiletter. Man
skal typisk via Istanbul og så videre derfra med indenrigs og det er her
problemerne opstår med relativ højepriser og overbookede afgange.

> jeg er godt klar over at man skal klarer sig selv og sørge for transport
til
> og fra hotel.

Ofte kan du få hotellet til at hente og bringe dig og dette er ca. ½ pris i
forhold til at tage en taxi.

--
Ses,
Peter

Fra : Henrik

Dato : 01-10-03 19:43

Det syntes jeg lyder meget spændende...
Du må være dygtig til at prutte oder Was ??
Da jeg var i tyrkiet, annoncerede de på hotellet med 30 us dollars for et
værelse. Jeg husker det som det var for et døgn.. Jeg gav 3400 per næse incl
fly tur/retur og hotel med halvpension. EEn flybillet alene koster 1.600
mad tre gange om dagen koster på restaurant 270 kr. i 7 dage altså 1890 kr
og hotel værelse i 7 dage a 30 Us dol divs

1155 kr ialt at betale 4645 kr. Jeg kan IKKE se nogen besparelse.
Min far og mor tog sidste år til frankrig på samme måde og oplevede også at
der intet var at sparer tværtom besværet er enormt