kernel panic, hmm?
Fra : Morten Lind

Dato : 26-09-03 17:32

Hmmm.....Siden juli 2001 har jeg haft OS X, 10....derudaf....

I foråret 2003 kom den første kernel panic p.gr.a. et USB-tilsluttet
kamera.

OK......no panic

Men igår fik jeg en og i eftermiddag har jeg fået tre efter
hinanden.........hmmm..........

Er det fordi jeg prøver at lave windowsdelig og ikke kan finde ud af
det, eller er det den opdatering, man hører så meget om?

Any bets?

M.

--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-09-03 19:39

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Er det fordi jeg prøver at lave windowsdelig og ikke kan finde ud af
> det, eller er det den opdatering, man hører så meget om?

Opdateringen 10.2.8 -- min maskine falder ustandselig i en dødelig søvn,
der skal rebootes fra. Det er noget rigtigt "#¤%&¤ -- jeg smider ind
imellem systempreferences.plist ud, det hjælper et stykke tid...
--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 26-09-03 21:23

> [...]

> Er det fordi jeg prøver at lave windowsdelig og ikke kan finde ud af
> det, eller er det den opdatering, man hører så meget om?

Hej Muuuurten !

Prøv at starte op fra en anden disk og så køre disk førstehjælp på din
oprindelige disk ? Jeg afvikler diskførstehjælp en gang i mellem for at
undgå uheld! Ellers tag maskien med til workshopen i morgen så kan
Henrik sikkert kigge på det

KH
SØREN