efterlysning af citat indlæg
Fra : Sofie

Dato : 26-09-03 17:14

Tak for de mange citater jeg har fået, da jeg efterlyste dem for et stykke
tid siden.

Der var en der sendte to citater.
Jeg kan huske at det ene var et hendes svigermor havde hængende på
køleskabet - og et hun selv havde hængende - jeg kan ikke finde dem ...
vil du sende igen eller er der en anden der ved hvad hvor jeg finder dem

Sofie
--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 18:10

Sofie skrev i <news:bl1oji$2jpb$1@news.cybercity.dk>:

> ... vil du sende igen eller er der en anden der ved hvad hvor jeg
> finder dem

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&th=e4ca6487c59ad401&seekm=3f70029b%240%2424629%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&frame=off
= http://shor.ter.dk/805241692

Jeg tror du tænker på dette med en farmor?

Jane

Fra : Camain

Dato : 26-09-03 18:15

Det her du leder efter????

Hej

Min farmor havde følgende hængender

"Er der røg i køkkenet og stemningen sløret tag konen om livet så
stiger humøret"

Vi har en hængende

"livet er usikkert --- spis deserten først"

MVH
Winnie

MVH

Jesper.