Mohaa spørgsmål ang. savegames
Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-09-03 16:16

min søn og jeg spiller hver for sig vores egen omgang mohaa - jeg sidder og
spiller mit spil med sværhedsgraden på normal og gemmer mine spil og alt er
fint - idag vil knægten så spille og han vil gerne gennemføre på easy - fint
nok - problemet er bare at hver gang han gemmer - det være sig autosave,
quicksave whatever - ja så slettes alle mine savegames - er der ikke en
mulighed så vi kan spille hver sit spil uden at slette hinandens? - det er
skide irriterende jeg nu må starte forfra (hvis jeg da ikke gider spille
hans spil på easy)
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Emil Jensen

Dato : 27-09-03 00:00

> er der ikke en mulighed så vi kan spille hver sit spil uden at slette
hinandens?

Hvis dit styresystem er Windows XP, kan du oprette to profiler, en til din
søn og en til dig. Så når din søn skal bruge computeren logger han på under
sit eget navn, for så gemmes alt (inkl. savegames-filerne) på HANS dokument
bibliotek. Dermed får du dine savegames-filer i fred da de ligger i dit eget
dokument bibliotek.

Håber du forstår hvad jeg mener?

Se eventuelt tråden "Og hvor ligger savegame filen i Rise of Nations.....??"
skrevet af TexasFlood d. 19-09-2003 kl 20:28 i denne her forum.

Mvh

Emil

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-09-03 08:39

> Håber du forstår hvad jeg mener?

jep jeg er helt med -åbenbart den eneste udvej -tak for hjælpen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-09-03 09:40

> [...]
dokument
> bibliotek. Dermed får du dine savegames-filer i fred da de ligger i dit

nu har jeg prøvet men de samme savegames dukker op - altså ingen forskel

Fra : Sp@cey

Dato : 28-09-03 09:59

> [...]
> dokument
> eget
>
> nu har jeg prøvet men de samme savegames dukker op - altså ingen

Tag dog en sikkerhedskopi af dine savegames.

--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-09-03 12:44

> Tag dog en sikkerhedskopi af dine savegames.

syns ikke jeg kan hitte noget der ligner savegame filer - i hvilken mappe
ligger de og hvad hedder de?

Fra : Colzen

Dato : 30-09-03 09:51

> syns ikke jeg kan hitte noget der ligner savegame filer - i hvilken mappe
> ligger de og hvad hedder de?
> --
Jeg skal ikke sige med sikkerhed at det er dem, men hos mig ligger der en
mappe "save" under mappen "main", inde i "save" ligger igen en mappe med
navnet "unnamedsoldier" og derunder ligger en masse filer som godt kunne
ligne mine saved games. Der er små billeder der passer til de små
screenshots man ser nor man skal finde ud af hvilket spil man skal loade.

Håber det er en hjælp.

Colzen