Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
V9950 Ultra Deluxe
Fra : DWM

Dato : 26-09-03 15:22

Nogen der kender til om dette kort er kommet endnu?
Jeg kan se at det ikke er på edbpriser.dk men der
kan findes specifikationer m.m. på asus´s site.
http://www.asus.com/products/vga/v9950u/overview.htm

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Christian Spøer

Dato : 26-09-03 16:09

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> [...]
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:

Følge det her link, det er et review af kortet.
http://www.sharkyextreme.com/hardware/videocards/article.php/3079811

Mvh
Christian

Fra : DWM

Dato : 26-09-03 19:26

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Følge det her link, det er et review af kortet.
> http://www.sharkyextreme.com/hardware/videocards/article.php/3079811

Tak. Det var dog ikke et review jeg ledte efter ;)