Anbefal en telefax
Fra : Kim@notvalid.dk

Dato : 26-09-03 12:43

Må jeg høre jeres bud på et køb af en ( billig ) telefax.

Krav / behov :

Modtagelse af ca. 5 A4 ark pr. dag
Skal kunne bruge alm. A4 papir.
Behøver ikke indbygget telefon.
Jeg ønsker ikke en multifunktions maskine ( printer / scanner m.m. )

--
Kim

Fra : Knud Berggreen

Dato : 26-09-03 22:46

On Fri, 26 Sep 2003 13:42:30 +0200, Kim@notvalid.dk wrote:

> [...]
>Skal kunne bruge alm. A4 papir.
>Behøver ikke indbygget telefon.
>Jeg ønsker ikke en multifunktions maskine ( printer / scanner m.m. )

Hvis du alligevel har din pc tændt og den har et indbygget
fax-modem, hvad de fleste vel efterhånden har, hvorfor så
have en fax til at stå og fylde op?

Du kan hente en gratis prøveversion af Prima FAX -
Professional Fax software for Windows på denne adresse:
http://www.cds-inc.com/prod/primafaxwin.html

Hvis du syntes om det, så koster programmet lidt under 500,-
+moms

Produktet fås iøvrigt også til Linux og OS/2 (eComStation)
hvis du benytter alternative operativsystemer.

Problemet med en "rigtig" faxmaskine er at de hurtigt bliver
dårlige på grund af støv (papirstøv og almindelig støv).

Mvh
Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Kim@notvalid.dk

Dato : 27-09-03 13:53

On Fri, 26 Sep 2003 23:46:05 +0200, Knud Berggreen
<knud@berggreen-dk.invalid> wrote:

>Hvis du alligevel har din pc tændt og den har et indbygget
>fax-modem, hvad de fleste vel efterhånden har,

Det er ikke tilfældet.

>hvorfor så have en fax til at stå og fylde op?

P.gr.a. lavere strømforbrug og rigeligt med plads.

>Problemet med en "rigtig" faxmaskine er at de hurtigt bliver
>dårlige på grund af støv (papirstøv og almindelig støv).

Min nu afdøde telefax har da fungeret fint i 15 år.

--
Kim

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-09-03 20:05

Min Brother T74 er ok og ikke særligt dyr. Den ser ud til at være afløst
af T84 på www.brother.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-09-03 21:16

Uffe Kousgaard wrote:
> Min Brother T74 er ok og ikke særligt dyr. Den ser ud til at være afløst
> af T84 på www.brother.dk

Har lige søgt lidt - og kan erhverves 1299,00 kr. inkl. moms (Brother T84).

http://www.hauge-data.dk (1299,00 kr inkl moms)
http://www.easytech.dk/c.asp/KatId=75 (1495,00 kr. inkl. moms (T84),
1499,00 kr. inkl. moms (T86)).

mvh
Johan

Fra : na

Dato : 04-10-03 13:25

alternativt kan du jo bruge elektronisk fax via internettet, fx efax.com
hvor du får et fax nr i USA eller UK som man så kan bruge - som udgangspunkt
helt gratis for dig med mindre du vil have ekstra funktionalitetetr. Fax som
sendes til dig på det nummer sendes videre til din email.

mvh
KLaus