incredimail til Outlook?
Fra : Ps

Dato : 26-09-03 11:58

Jeg har i en periode benyttet det "sjove" mailprogram, Incredimail, men er
nu gået tilbage til Outlook.
Det viser sig, at man kan få Incredimail som et Add-on til Outlook, men så
er spørgsmålet: Hvordan får jeg de mails, jeg har liggende i Incredimail
idag, ført over til Outlook (med incredimail add-on) ??
I outlooks import funktion er jo ingen henvisning til incredimail? Andre
metoder hvorpå det kan gøres?
Preben

Fra : pre

Dato : 26-09-03 12:49

Hvis det var mig, ville jeg nok kikke (søge) på www.slipstick.com.
Sandsynligvis findes Incredimail der - og dermed givetvis noget hjælpetekst.

En anden vej er at poste spørgsmålet til den engelske Outlook gruppe, hvor
du kan møde alle guruerne. Der er godt nok op mod 300 daglige poster men
hvis du er smart og udnytter Outlooks regler så kan du begrænse til netop de
aktuelle poster.
pre

Fra : pre

Dato : 26-09-03 14:17

Mon ikke du var for "nærig" da du installerede Incredimail? Som det ses her
findes der utallige variationer og tilknyttede utilities, alt åbenbart
Freeware:

CNet Downloads
a.. InboxCop Anti-Spam Filter - Protect your e-mail inbox with anti-spam
filters.Windows 98, Windows Me, Windows NT, Windows 2000, Windows XP
b.. IncrediMail Xe - Personalize the format of your e-mail.Windows 98,
Windows Me, Windows NT, Windows 2000, Windows XP
c.. Recover My Files - Recover documents lost due to crashes, accidental
deletions, and even disk formatting.Windows 95, Windows 98, Windows Me,
Windows NT, Windows 2000, Windows XP
d.. SpamWeed Anti-Spam Filter - Get rid of spam and save your time.Windows
98, Windows Me, Windows 2000, Windows XP
e.. MailCleaner Premium for Incredimail - Defend your computer from
viruses and unknown malicious applications.Windows 95, Windows 98, Windows
Me, Windows NT, Windows 2000, Windows XP

ZDNet Downloads
a.. Recover My Files - Recover documents lost due to crashes, accidental
deletions, and even disk formatting. Windows 95, Windows 98, Windows Me,
Windows NT, Windows 2000, Windows XP
b.. InboxCop Anti-Spam Filter - Protect your e-mail inbox with anti-spam
filters. Windows 98, Windows Me, Windows NT, Windows 2000, Windows XP
c.. IncrediMail Xe - Personalize the format of your e-mail. Windows 98,
Windows Me, Windows NT, Windows 2000, Windows XP
d.. MailCleaner Premium for Incredimail - Defend your computer from
viruses and unknown malicious applications. Windows 95, Windows 98, Windows
Me, Windows NT, Windows 2000, Windows XP
e.. Advanced Mailbox Password Recovery - Recover passwords from all major
e-mail programs. Windows 95, Windows 98, Windows Me, Windows NT, Windows
2000, Windows XP

TUCOWS
f.. Search Engine Commando 3.1
g.. Incredimail Xe
h.. BackRex Mail Backup
i.. Mailbox Filter 3.0.13
j.. QK SMTP Server 1.06

pre

Fra : Ps

Dato : 26-09-03 14:45

Hvad mener du? Jeg har vist downloadet det hele, og endda betalt for det, i
form af "premium" versionen.
Men jeg kan stadig ikke se hvordan man skulle kunne eksportere mails ud af
incredemail og ind i Outlook?
Preben

Fra : pre

Dato : 26-09-03 14:57

Outlook er fløjtende ligeglad med dine incredimail filer. Det er både muligt
og sandsynligt at incredimail kan bruges i forbindelse med Outlook, eller en
anden klient.
Men hvordan du håndterer de gamle filer er et spørgsmål som et af
incredimail programmerne skal klare, som vist er der mange at vælge mellem.

Ellers skal du selv i gang med at finde ud af hvordan filerne er bygget op,
og muligt nok skal du i gang med Outlooks VBA for at få de to systemer til
at forstå hinanden.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-09-03 18:09

Den 26 sep 2003 skrev Ps i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> incredimail add-on) ?? I outlooks import funktion er jo ingen
> henvisning til incredimail? Andre metoder hvorpå det kan gøres?

Denne her ser ud til at kunne hvad du ønsker:
http://email.about.com/cs/emailutilities/gr/incrediconvert.htm

Lars Klintholm

Fra : Ps

Dato : 27-09-03 10:03

> Denne her ser ud til at kunne hvad du ønsker:
> http://email.about.com/cs/emailutilities/gr/incrediconvert.htm

Excellent ! -tak for hjælpen.
Preben

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-09-03 13:32

Den 27 sep 2003 skrev Ps i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Excellent ! -tak for hjælpen.

Velbekomme, Preben

Lars Klintholm