Andet multimedie
bentjuul 3670
Clip-art ... jul
Fra : Lyngby Billed Center

Dato : 26-09-03 11:26

Hej

Jeg er på jagt efter noget proff clipart som jeg kan lave nogle skabeloner
af i 300 dpi (10x15).
Det skal bruges til produktion af julekort.
Har ledt lidt rundt på nettet, men kan kun finde ting i skærmopløsning.

Nogen forslag (links) ?
Eller nogen som vil lave det for en rimlig penge ?

Mvh.
Henrik Schwarz
butik@lyngbybilledcenter.dk

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 26-09-03 11:51

Hej Henrik

"Lyngby Billed Center" <butik@lyngbybilledcenter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogen forslag (links) ?
> Eller nogen som vil lave det for en rimlig penge ?

Hvis du søger med Google,
vælger billeder,
vælger avanceret søgning,
vælger billeder af stor størrelser

finder du eksempler på clipart-samlinger af nogenlunde kvalitet

Her er et eksempel:

http://www.jul.kirkerne.dk/clipart_jul.928.0.html

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Michael Schrøder

Dato : 26-09-03 12:21

> [...]

> Det skal bruges til produktion af julekort.
> Har ledt lidt rundt på nettet, men kan kun finde ting i skærmopløsning.

Jeg har set at vores grafiker lige har fået tilbudt en CD-ROM med juleting
fra http://www.bee-line.dk/

Det er nok noget i den stil du skal have fat i hvis det skal være i orden
(jeg ved ikke hvad det koster)

mvh Michael

Fra : Lyngby Billed Center

Dato : 26-09-03 13:06

..

> [...]
> fra http://www.bee-line.dk/
>
> Det er nok noget i den stil du skal have fat i hvis det skal være i orden

Tak. Det vil jeg kigge på

Henrik