Skabe over arbejdsbord
Fra : Olsen

Dato : 26-09-03 00:12

Vi har febrilsk søgt efter en ny såkaldt overdel til reol, altså en
række skabe der kan hænge over vores arbejdsbord i kontoret.

Vi leder efter nogle med låger (ikke glas) så vi kan lukke af for rodet.

Vi har set nogen i Ikea, men her var lågerne af plastik.

Gode idéer eller links?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-09-03 00:19

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev

> [...]
>
> Vi leder efter nogle med låger (ikke glas) så vi kan lukke af for rodet.
>
> Vi har set nogen i Ikea, men her var lågerne af plastik.

HTH-køkken, Vordingborg-køkken ...

Fortsæt selv. Der er mange valgmuligheder. De kan alle sammen levere
overskabe med massive pladelåger.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 00:26

Olsen skrev i <news:3f737606$0$48900$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Vi har febrilsk søgt efter en ny såkaldt overdel til reol, altså en
> række skabe der kan hænge over vores arbejdsbord i kontoret.

hvis det ikke skal være alt for fancy, kan i måske bruge noget
fra http://www.traevarer.dk/

http://www.traevarer.dk/details.asp?ItemID=485&catid=104
http://www.traevarer.dk/details.asp?ItemID=610&catid=87

bemærk at lågerne kan købes seperat hvis i har nogle kasser
eller reoler som i syntes de passer i.

http://www.traevarer.dk/details.asp?ItemID=618&catid=87
http://www.traevarer.dk/details.asp?ItemID=619&catid=87

Jane

Fra : Nette

Dato : 26-09-03 06:43

"Olsen" skrev i en meddelelse
> Vi leder efter nogle med låger (ikke glas) så vi kan lukke af for rodet.

Er det fordi glas er gennemsigtigt, at i ikke vil have det?
Jeg så Roomservice i sidste uge, hvor de faktisk "materede" glasset, og det
så ret godt ud.

Se "Viborg spisestue"´s B.Efterbillede her:
http://roomservice.tv2.dk/?forsidedropdown

Nette

Fra : Stationsforstanderen

Dato : 26-09-03 11:50

Hej

> Vi leder efter nogle med låger (ikke glas) så vi kan lukke af for rodet.

Hermed en link til nogle rimelige reoler: www.at-bo.dk

MVH
Stationsforstanderen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-09-03 17:32

> Vi har febrilsk søgt efter en ny såkaldt overdel til reol, altså en
> række skabe der kan hænge over vores arbejdsbord i kontoret.

Kig i den blå avis efter nedlagte køkkener - der er ofte meget få underskabe
med, så der ville være en mulighed for billige overskabe. Ellers er Ikea de
billigste. De har nogle hvide låger (ärlig?) som er rigtig billige.

Mvh Maria