Priser på Kos? og et par andre spørgsmål..
Fra : MTN

Dato : 25-09-03 22:50

Hejsa!

Da jeg står og skal afsted til Kos i næste uge og aner ikke noget om hvordan
priserne er dernede kunne jeg godt tænke mig og høre hvad i andre har at
sige... Altså på almindelige ting, vand, sodavand, mad etc.

Desuden skal man veksle en masse penge, eller bare lidt og så ellers bruge
sit visa kort?

Og hvilke strømstik har de dernede? samme som her i dk?

Mvh.
Martin som næsten aldrig er ude af landet....

---

Fra : Carsten

Dato : 26-09-03 16:38

"MTN" <888@fjernmig-it.dk> skrev i en meddelelse news:bkvnum$2al4$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> priserne er dernede kunne jeg godt tænke mig og høre hvad i andre har at
> sige... Altså på almindelige ting, vand, sodavand, mad etc.

Samme pris som DK eller højere

> Desuden skal man veksle en masse penge, eller bare lidt og så ellers bruge
> sit visa kort?

Du kan dagligt få 265 Euro mod forevisning af Pas i enhver Bank
(Jeg bruger ALDRIG automaterne)

> Og hvilke strømstik har de dernede? samme som her i dk?
Som DK ellers får du et link fra andre