Diskriminering af privatskole
Fra : Biker Mike

Dato : 25-09-03 01:18

Jeg har 2 børn i en privat skole på Amager, når skoleklassen gerne vil bruge
det kommunale idrætsanlæg eller svømmehal får de tit den besked at der
desværre er optaget af kommuneskolerne, selv når der skal forhandles om brug
af faciliteterne hvert år får de den besked at kommuneskolerne kommer først,
og først derefter kan privatskolerne komme i betragtning, ligegyldigt om
privatskolerne var der først med deres ansøgning.

Spørgsmålet er ganske kort, er dette lovligt, og efter hvilket regelsæt
forvalter de deres afgørelser ? og hvor bør jeg evt klage over deres
afgørelser ?

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Fra : Peter G C

Dato : 26-09-03 08:21

"Biker Mike" <fjerndette-dko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Spørgsmålet er ganske kort, er dette lovligt, og efter hvilket regelsæt
> forvalter de deres afgørelser ? og hvor bør jeg evt klage over deres
> afgørelser ?

Du kan ikke klage, da du ikke er part i sagen. Skolen kan klage.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Biker Mike

Dato : 27-09-03 09:21

Den forstår jeg ikke, Det er jo sådan set mine unger som bliver
diskrimineret, det gør mig vel til part i sagen.
Under alle omstændigheder kan enhver i vel indklage åbenlyse ulovligheder ?

Michael Sørensen