FARS NYE FAMILIECYKEL
Fra : brian jensen

Dato : 25-09-03 17:18

hej gruppe

Så har far sgu fået cykel så hele familien kan komme på tur
det er dælme nice, så nu skal det bare blive vinter og så forår
så vi kan komme ud at trille.

Billeder i dk.binaer.motor

Brian Jensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-09-03 18:15

brian jensen wrote:
> hej gruppe
>
> Så har far sgu fået cykel så hele familien kan komme på tur
> det er dælme nice, så nu skal det bare blive vinter og så forår
> så vi kan komme ud at trille.

TIllykke !! HOld KÆÆÆFT et monstrum ... Det er jo en åben bil

Hvor er mikroovnen gemt henne? Synes godt at kunne se hvor køleskab, tv,
dvd, cd, radio, kortlæserlampe og støvsuger sidder, men mikroovnen gemmer
sig? ;-P

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 19:18

In article <3f73154b$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, brian jensen
says...
> Så har far sgu fået cykel så hele familien kan komme på tur
> det er dælme nice, så nu skal det bare blive vinter og så forår
> så vi kan komme ud at trille.

Er man til det med sidevogn, er den da fed!
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-09-03 19:32

brian jensen wrote:
> hej gruppe
>
> Så har far sgu fået cykel så hele familien kan komme på tur
> det er dælme nice, så nu skal det bare blive vinter og så forår
> så vi kan komme ud at trille.

Skal det være transport til hele familien, vil jeg nu hellere ha' 300M'eren
i baggrunden på det øverste billede...

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Pcman

Dato : 25-09-03 23:19

"brian jensen" <b.z@oncable.dk> wrote in message
> hej gruppe
>
> Så har far sgu fået cykel så hele familien kan komme på tur
> det er dælme nice, så nu skal det bare blive vinter og så forår
> så vi kan komme ud at trille.

Stort tillykke med sidevognen. Der er ikke noget bedre end at invitere hele
familien på en lille køretur. Håber i får rigtig meget glæde af den )
Mvh
Jarl
--
Maico 250 B 1960
Dnepr K-750 med sidevogn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 09:30

Pcman wrote:
> Stort tillykke med sidevognen. Der er ikke noget bedre end at invitere hele
> familien på en lille køretur. Håber i får rigtig meget glæde af den )

Jow jow ... jeg har stadig ikke fundet en sidevogn til min Dnepr...

Hvis der er nogle der har en må de gerne lige sige til

// Hans, der dog nægter at give 4000kr for en bulet sidevogn med
// nedslidte dæk og blomstret sædebetræk..
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Pcman

Dato : 26-09-03 10:25

> Jow jow ... jeg har stadig ikke fundet en sidevogn til min Dnepr...

Nænæ, de hænger jo heller ikke ligefrem på træerne :/ Jeg skal nok holde
øjne og ører åbne, hvis jeg hører noget.

> Hvis der er nogle der har en må de gerne lige sige til

Vi venter spændt

> // Hans, der dog nægter at give 4000kr for en bulet sidevogn med
> // nedslidte dæk og blomstret sædebetræk..

Arrgh. Det er da også lige i overkanten. Husk nu lige og sig til hvis du
mangler stumper. Ku jo lige være at jeg havde stumpen. Men jeg sælger altså
ikke sidevognen, så det kan du godt glemme Hans
Mvh
Jarl
--
Maico 250 B 1960
Dnepr K-750 med sidevogn og tilhørende slagtegris

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 11:41

Pcman wrote:
> mangler stumper. Ku jo lige være at jeg havde stumpen. Men jeg sælger altså
> ikke sidevognen, så det kan du godt glemme Hans

1500 budt!

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!