Lupo 3L
Fra : Jesper

Dato : 25-09-03 17:03

Jeg overvejer seriøst at købe en brugt Lupo 3L, er der nogle der ved
hvad man skal holde øje med af skavanker, og evt. om den er dyr i dele
( nu tænker jeg på dens avancerede gearkasse o.s.v.).
En forhandler ved navn Eurobiler i herlev, ligger inde med nogle
stykker, til en fornuftig pris, er der nogle som kender til denne
forhandler, eller kender til et sted på nettet, hvor jeg kan finde
info omkring div. forhandlere, feks. om de har haft mange klager og
sådan lignende???

På forhånd tak
Jesper

Fra : Olesen

Dato : 25-09-03 17:20

"Jesper" <lilleris@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer seriøst at købe en brugt Lupo 3L, er der nogle der ved
> hvad man skal holde øje med af skavanker, og evt. om den er dyr i dele
> ( nu tænker jeg på dens avancerede gearkasse o.s.v.).

Turboladereren bør være iorden
da denne hurtig slides og koster
kassen at skifte.

Før modelår 2001 vil du opleve
stort dækslid og dårlig
retningsstabilitet.

Sædebetrækket slides hurtigt.

Fra : Tom

Dato : 25-09-03 18:30

> Jeg overvejer seriøst at købe en brugt Lupo 3L, er der nogle der ved
> hvad man skal holde øje med af skavanker, og evt. om den er dyr i dele
> ( nu tænker jeg på dens avancerede gearkasse o.s.v.).

Du skal nok ikke køre bilen alene første gang da den er kompliceret med sit
gearskifte osv. (i flg VW-forhandler)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Sonil

Dato : 25-09-03 20:12

> info omkring div. forhandlere, feks. om de har haft mange klager og
> sådan lignende???

Jeg overvejede også en 3L på et tidspunkt, men efter en tur forbi
www.mandagsbil.dk skulle jeg ikke nyde noget. Kig og døm selv.

Mvh
Søren

Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-09-03 22:14

Ifølge FDM (oktober 2002, økonomitest) er den ikke den billigste bil man kan
erhverve sig sammenlignet med klassekammeraterne. Den falder igennem på km/l
og vedligehold. Men bortset fra det var de såmænd meget tilfredse med den.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : John Sahl

Dato : 25-09-03 22:55

Kig lige lidt på http://www.lupo3lklub.dk de har en del info.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Stem Cutter ud af BigBrother