Basketball & Hiphop ;-)
Fra : woodman

Dato : 25-09-03 13:00

Hej alle sammen!

Er her ikke nogen her i gruppen, der kan lide at spille basketball - og
kender noget godt musik at bruge hertil.

Efter min mening er hiphop helt sikkert den foretrukne genre, men jeg er
ikke så kendt indenfor de forskellige kunstnere - er der nogen der har gode
forslag til kunstnere og CD'er?

På forhånd tak!

/ Skovmanden.

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 25-09-03 13:22

Jeg anede ikke der var regler for hvilken musik man skal høre når man
spiller basketball... Længe leve stereotyperne.

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 25-09-03 13:28

Jeg stemmer for at "Jesus built by hotrod" med Ministry passer
bedst... ;)

Fra : SJ

Dato : 25-09-03 19:46

"Thomas Gylstorff" <gylstorff@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg anede ikke der var regler for hvilken musik man skal høre når man
> spiller basketball... Længe leve stereotyperne.

Alle ved da, at folk der kan lide at se og spille basketball, er til hip hop
"musik" og går rundt i løshængende joggingtøj/træningstøj med omvendt
monteret kasket på hovedet!
Med andre ord: ring i næsen attitude!

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 25-09-03 16:17

Der er altid "Quad City DJ's - Welcome To Spacejam", "Tag Team - Whoomp,
There It Is"

Fra : Louise

Dato : 26-09-03 19:22

En sanger der elsker både at synge OG spille basket er Alex Ambrose!!!

Halvdelen af hans cd er godt nok med stille sange, men de andre er up tempo
og for fede (ikke fordi de andre ikke er det)!!! Der er faktisk en bestemt
sang der handler om basket...

Hedder 13 - Thirteen hvis du skulle være i tvivl!!!

Hilsen Louise