Sælges: Kbh-Athen
Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 25-09-03 08:46

Jeg har en SAS Snowflake billet for meget til Athen og sætter den derfor til
salg:

København-Athen d. 14. oktober kl. 06.50
Athen-København d. 23. oktober kl. 11.50

Billetten sælges for højeste bud over 900 kr.

Jeg skal lige oplyse, at der er et gebyr på 170 kr, for at ændre navn på
billetten - dette gebyr skal jeg nok selv betale.

Hilsen Thomas

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-09-03 18:48

Thomas Ærvold Bjerre wrote:

> Jeg har en SAS Snowflake billet for meget til Athen og sætter den derfor til
> salg:

Køb og salg foregår kun i dk.marked.xxx.yyy

Hvis du ikke ved hvad det er, så læs her: www.usenet.dk

Slet dit indlæg.

Mvh. Jørgen

Fra : Peter Kjær

Dato : 25-09-03 19:56

> Køb og salg foregår kun i dk.marked.xxx.yyy

Syntes nu aligevel det er relevant for denne gruppe (min mening) dog uden at
have læst reglerne for denne gruppe :(

--
Ses,
Peter

Fra : max

Dato : 26-09-03 09:40

"Peter Kjær"
> til

> Syntes nu aligevel det er relevant for denne gruppe (min mening) dog uden at
> [...]

Du har ret Peter, men måske kan du forestille dig hvad der vil ske
hvis denne ng pludselig blir en gratis reklame søjle/køb/salg ..

Så Jørgen gør os allesammen en tjeneste på længere sigt..

Tak for det!! -max-

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 26-09-03 14:49

> Køb og salg foregår kun i dk.marked.xxx.yyy
>
> Hvis du ikke ved hvad det er, så læs her: www.usenet.dk
>
> Slet dit indlæg.
>

> Mvh. Jørgen

Hej Jørgen. Tak for oplysningen. Jeg undskylder - jeg var ikke klar over, at
reglerne var sådan, men al respekt for dem. Men hvordan sletter jeg
indlægget? Jeg kan jo godt gå ind og delete det, men er det så ikke kun mig
selv, der ikke kan se det mere?

Venlig hilsen Thomas

Fra : Peter Kjær

Dato : 26-09-03 16:08

Men hvordan sletter jeg
> indlægget? Jeg kan jo godt gå ind og delete det, men er det så ikke kun
mig
> selv, der ikke kan se det mere?
>
> Venlig hilsen Thomas

Hej Thomas,

Det afhænger lidt af hvilken newsreader du benytter, men hvis du
tilbagekalder et indlæg, vil det kun forsvinde fra news serveren, så det vil
ikke betyde noget for dem der allerede har hentet indlæget.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 28-09-03 08:25

> [...]
vil
> ikke betyde noget for dem der allerede har hentet indlæget.

Hvordan tilbagekalder man? Jeg har selv kommet til at poste et halvt indlæg.
Det så lidt fjollet ud og jeg ville gerne slette det fra serveren, men
hvordan?

Mvh

Kennet

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 28-09-03 10:13

> Hvordan tilbagekalder man? Jeg har selv kommet til at poste et halvt
indlæg.

Hvis du har Outlook går du op i meddelelse og klikker på slet meddelelse.

Mvh

Mads Vestergaard