Ang.: Ducati 916
Fra : Michael Werge

Dato : 25-09-03 11:24

Hejsa

Jeg var lige inde på den blå og kigge lidt...

Kan det virkelig være rigtigt at man kan erhverve sig en 916´er fra ´97 til
små 60k?

....eller skal jeg med sikkerhed regne med at det er prisen uden afgift?

VH Michael

Fra : MicJen

Dato : 25-09-03 11:40

Hej!

Du kan roligt regne med at det er uden afg. med mindre den er skadet, eller
der er fusk med i spillet.

Mvh
Michael

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 11:43

In article <3f72c23d$0$13234$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
michaelwerge@get2net.dk says...
> ...eller skal jeg med sikkerhed regne med at det er prisen uden afgift?

Det skal du nok, eller også regn med at ejeren bliver kørt væk i
spændetrøje.
DBA har vist et eller andet holdningsproblem til varer uden afgift =
profesionelle forhandlere.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 16:06

Michael Werge wrote:
> [...]
> ´97 til små 60k?
>
> ...eller skal jeg med sikkerhed regne med at det er prisen uden

Ellers tror jeg med sikkerhed at du så en hel del flere af dem på gaden ;)

/Jens

Fra : Tvollertsen

Dato : 25-09-03 17:27

er det ikke en smule naivt at tro at man kan få en ducati 916 til 60 kilo ??

man kan jo ikke engang få en anden sports mc til den pris

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 21:58

Tvollertsen wrote:
> er det ikke en smule naivt at tro at man kan få en ducati 916 til 60
> kilo ??
>
> man kan jo ikke engang få en anden sports mc til den pris

Hvis du er hurtig må du da gerne købe min for 60K ;)

/Jens Kwak KR-1

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 22:02

In article <bkvkg4$25sc$1@news.cybercity.dk>, Tvollertsen says...
> man kan jo ikke engang få en anden sports mc til den pris

En ANDEN sport mc ????????????

Vi lader liiiige billedet stå et øjeblik!!! ;0)
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 09:55

Tvollertsen wrote:
> man kan jo ikke engang få en anden sports mc til den pris

Det er da vist et difinitionsspørgsmål ...

// Hans, der nu stadig vil kalde RD'en for en sportsMC, på trods af
// at den er gammel og bulet
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Pwh

Dato : 26-09-03 11:31

Hans Joergensen wrote:

> Det er da vist et difinitionsspørgsmål ...
>
> // Hans, der nu stadig vil kalde RD'en for en sportsMC, på trods af
> // at den er gammel og bulet

Næh, er den blevet bulet, må vi få den historie
Der er altså ikke noget som at sparke til dem der ligger ned ;)

/Jens

Fra : iceman

Dato : 26-09-03 11:35

ja..........men den er jo ikke fra 97 eller på 916 kubik

tl1000r f.eks. koster stadig over 110 kilo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 11:54

iceman wrote:
> ja..........men den er jo ikke fra 97 eller på 916 kubik

Den er da stadig en sportsMC ;)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : iceman

Dato : 26-09-03 12:56

ja........det er det ......MEN stor forskel på en rd og en 916

Fra : Pwh

Dato : 26-09-03 13:39

iceman wrote:
> ja........det er det ......MEN stor forskel på en rd og en 916

Hvilke, jeg kan da ikke komme i tanke om nogen
Det er foresten en god ide at svarer efter det oprindelige indlæg,
det giver ligesom en sammenhæng i det hele ;)

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-09-03 20:13

iceman wrote:
> ja........det er det ......MEN stor forskel på en rd og en 916

Naturligvis , men der er vel også stor forskel på en GSX-R 1100 og
en 916? ;) men begge dele er vel en sportsMC ..

// Hans, der EOD'er her ..
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Moller

Dato : 27-09-03 08:56

"iceman" <vedldel@yahoo.com> wrote in message
> ja..........men den er jo ikke fra 97 eller på 916 kubik
>
> tl1000r f.eks. koster stadig over 110 kilo

øh, tl1000r er sgi da ikke en sports MC, det er et stort lokum af en
færge, med wannabe HD lyd, uden at ramme tonen :)

Nej, spøg til side, vil det betyde at SportsMC'er kun er MC'er i
Literklassen ??? så du nu udelukker CBR600rr, FZR660, RS125, RG250, osv...
maskiner som ihvertfald kommer hurtigere rundt i svingende end en TL :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi , skære svingende for vildt, hvis føren er psyko nok..
hæhæ
Suzuki GSF 1200 S

Fra : TL1000R4EVER

Dato : 27-09-03 09:04

nej ............jeg mente bare at det var lidt naivt at tro at man kunne
få en ducati til 60 kilo.......taget i betragtning af hvad andre mcer koster
og så er ducatien jo også italiensk...........det gør den jo hellerikke
billigere.

har selv en TLR...........køre sq da kanon