Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan noget kedeligt blive ...
Fra : ab

Dato : 25-09-03 10:03

.... bare en smule mere interessant ?

Opgaven var en stolpe - det er op til andre at bedømme om det lykkedes.
Modtageren var nogenlunde tilfreds.

ab

(Pælen er banket ned i dk.binaer).

Fra : Pico

Dato : 25-09-03 15:59

ab wrote:
> ... bare en smule mere interessant ?
>
> Opgaven var en stolpe - det er op til andre at bedømme om det
> lykkedes. Modtageren var nogenlunde tilfreds.
>
> ab
>
> (Pælen er banket ned i dk.binaer).

Og så har du tænkt dig vi skal rode ned i alt det "Reality TV" eller
hvad de nu eer ved at ødelægge Binare med for øjeblikket.
Hvis du vil have nogen til at se dit billed tror jeg du skal lave et
direkte link.
Pico

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-09-03 18:20

Pico wrote:

> [...]
> hvad de nu eer ved at ødelægge Binare med for øjeblikket.
> Hvis du vil have nogen til at se dit billed tror jeg du skal lave et

Ta' det med ro, ab har i mange år deltaget i fotogruppen, med
små sure kommentarer til andres billeder, og der er mange som
har spurgt til at se hans billeder, og det her er det første
billed han viser frem...!

Og det er et gabende kedsomligt og intetsigende billede, af
nogle mennesker der går tur med ryggen til beskueren, så I går
ikke glip af noget...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Mic Holm

Dato : 25-09-03 18:04

Jeg ville gerne se billedet, men det er druknet i lor* i dk.binaer. Sorry.

Du kan uploade det på mit galleri, www.gizwiz.dk/gallery/albums.php hvis du
ikke har et sted. Brug "Login" i øverste venstre hjørne og guest som login
og password. Så kan du uploade billeder i guest mappen.

--Michael