Skærme
Fijala 3554
Switchboks - skærm m/skygger
Fra : Lone og Jan Thoudahl~

Dato : 09-04-01 21:56

Hjælp
Jeg har været ude at købe en manuel switchboks, så jeg kunne spare lidt
plads på skrivebordet. (Har 2 mask. og ville gerne nøjes med 1
skærm/tastatur/mus) og det er da også lykkes.

Problemet er nu bare, at jeg har skygger på skærmen. Ikke voldsomt
meget, men nok til at det generer mig. Jeg har købt skærmede kabler til
skærmene, men det er måske ikke nok? Jeg har fået anbefalet at åbne
switchboksen og så skifte de indvendige kabler til skærmen, så de også
er skærmede...... Nogle mindre drastiske forslag?
Mvh
Lone

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 10-04-01 01:32

"Lone og Jan Thoudahl Sørensen" <thoudahl@gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
> switchboksen og så skifte de indvendige kabler til skærmen, så de også
> er skærmede...... Nogle mindre drastiske forslag?

Hvolken opløsning kører du med? Det kan være at switchboxen ikke kan
levere den nødvendige båndbredde, så prøv at skifte til en lidt lavere
opløsning.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Bamsen

Dato : 10-04-01 10:23

On Tue, 10 Apr 2001 02:32:00 +0200, "Jesper Kollerup Jensen"
<jesper@kollerup.dk> wrote:

>Hvolken opløsning kører du med? Det kan være at switchboxen ikke kan
>levere den nødvendige båndbredde, så prøv at skifte til en lidt lavere
>opløsning.

Ja, eller en dårlig switch....jeg kan sagtens køre 1600x1200 med min
"Master View" USB switch fra Hammergren Data uden problemer.
Så mon ikke du har en ringe model?

Hilsen Bjørn

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 10-04-01 15:55

"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
> "Lone og Jan Thoudahl Sørensen" <thoudahl@gvdnet.dk> wrote in message
Klip

> Hvolken opløsning kører du med? Det kan være at switchboxen ikke kan
> levere den nødvendige båndbredde, så prøv at skifte til en lidt lavere
> opløsning.

Boksen skal ikke levere nogen båndbredde? , den skal have nogle gode
skærmede kabler, samt sørge for at der impedans tilpasning, (gælder kun
mekaniske switche), samt at signalet ikke mister styrke.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 10-04-01 15:57

"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
> Boksen skal ikke levere nogen båndbredde? , den skal have nogle gode
> skærmede kabler, samt sørge for at der impedans tilpasning, (gælder kun
> mekaniske switche), samt at signalet ikke mister styrke.

Der skal selvfølgelig også være impedans tilpasning ved elektroniske switche
:)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen