Lønsoftware ?
Fra : Henrik

Dato : 25-09-03 09:47

Hvad kan I anbefale af software til lønbogholderi ?

Det skal kunne importere PBS Multidata´s filer.

Det er en brugeranbefaling fra en kompetent person, jeg efterlyser, idet
det ikke er noget problem at finde denne software på nettet. Min erfaring
siger dog, at efter meget lang tid test af sådanne software, så får man tit
en lang næse fordi det ikke er gennemtænkt.

Prisen har en mindre rolle, men der skal være løbende opdatering via
nettet.

Det må være en lokal app, eller en online database.

Mvh Henrik

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-09-03 14:26

Henrik wrote:

> Hvad kan I anbefale af software til lønbogholderi ?
>
> Det skal kunne importere PBS Multidata´s filer.

Dit ? er for diffust, der skal mange flere oplysninger til.

Men Navision Solution, pris ca 35.000 kr, virker altid,
hvis dit modtagerprogram kan bruge det.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.