polo går ud ved kold motor
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 23:31

min polo er begyndt om morgenen at gå ud når motoren er kold. den starter
fint og kan sagtens køre men når man så kommer hen til et lyskryds og træder
koblingen, falder omdrejningerne så meget at den går ud?

igår holdt jeg så og dappede på gassen så den kom op på 3000 omd, så lod jeg
omd falde og den kom ned på ca 500 omd og gik ud igen. det er ikke noget den
gør hele tiden og der er ikke noget mønster til hvornår den gør det, udover
at motor er kold.

hvad kan der være galt?

--
Allan
polo 1,6 årg 96

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-09-03 15:21

Jeg lytter lige med her, min PUG 205 GTi gør _præcis_ det samme...

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Fra : peter

Dato : 25-09-03 17:50

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:2Xocb.92753$Kb2.3795337@news010.worldonline.dk...
> [...]
den
> gør hele tiden og der er ikke noget mønster til hvornår den gør det,

prøv evt at få renset gadsspjæld og grundindstillet det

kræver tester