Medion Radeon 9600TX problemer !
Fra : Claus

Dato : 24-09-03 21:44

Hej kære gruppe

Er der ikke en venlig sjæl som kan forklare hvorfor når jeg sætter mit
Medion Radeon 9600TX grafikkort i pc-eren, at pc-eren så ikke kan starte op.

Er der andre som har oplevet dette - og hvordan fik i løst det ?

Jeg har tjekket køleren på kortet og den kører.

Jeg har installeret den seneste SIS-driver.

Kører winXP. Det er den pc som aldi havde i foråret Medion 8008

Hilsen
Claus

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 24-09-03 22:48

Claus wrote:

> Hej kære gruppe
>
> Er der ikke en venlig sjæl som kan forklare hvorfor når jeg sætter mit
> Medion Radeon 9600TX grafikkort i pc-eren, at pc-eren så ikke kan starte op.

Definer "starte op". Bipper den, kommer der noget på skærmen...?

Mvh

Bruno

Fra : Claus

Dato : 25-09-03 09:50

Hej Bruno

Den bipper, og der kommer ikke noget på skærmen.

Hilsen
Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-09-03 11:48

"Claus" <pm@noemail.dk> crashed Echelon writing

> Den bipper, og der kommer ikke noget på skærmen.

Så skal du finde ud af hvad bippene betyder.

Enten Medions hjemmeside eller bundkort producentens.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 25-09-03 12:31

"Claus" <pm@noemail.dk> wrote in message news:3f72ac2e$0$32524$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej Bruno
>
> Den bipper, og der kommer ikke noget på skærmen.

Lyder meget som om kortet ikke er trykket helt ned i agp-soklen.
Der skal nogle gange trykkes rimeligt hårdt til - men pas på
lortet ikke knækker

/Jakob