Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hastighed på flashkort - CF
Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 24-09-03 20:08

Hej...

Har hørt noget om at der er forskel i hastigheden på Compact Flash-kort
(type 1 & 2) - at nogle skulle være hurtigere end andre, og kameraet skulle
derfor med et hurtigere kort være hurtigere klar til at skyde igen.

Nogen der ved noget om nogle tests der er foretaget på CF-kort? - evt links?
På Edbpriser.dk kan jeg heller ikke se nogen oversigt over, hvilke
hastigheder de enkelte kort leverer.

Thomas Sinkbæk

Fra : Morten Bested

Dato : 24-09-03 20:20

Du kan muligvis bliver klogere ved at læse her:
http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/

:) efter hvad jeg kan se er der ikke nogen sammenhæng mellem Type og
hastighed.

Fra : Møller

Dato : 24-09-03 20:55

"Morten Bested" <morten@bested.net> wrote in message
> [...]
> http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/
>
> :) efter hvad jeg kan se er der ikke nogen sammenhæng mellem Type og

Nogen forskel er der altså:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

--
Møller

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 24-09-03 21:37

"Møller" <eamslet@sletget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen forskel er der altså:
> http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

Takker - det var lige hvad jeg manglede. En god oversigt over hvor hurtigt
de forskellige kort er på diverse kameraer.

/Thomas