XJ600 - tomgang
Fra : Thorstein

Dato : 24-09-03 18:38

Min xj600 kan ikke holde tomgangen. Når jeg har kørt en længere tur, mest
udpræget efter motorvejskørsel, sker det ofte at tomgangen efterfølgende
ligger ved 3000-3500 rpm. Det er rimeligt nemt at afhjælpe, da
tomgangsskruen er til at komme til....

Sidst det skete, satte jeg et mærke på skruen så jeg kunne se om det var den
der flyttede sig. Nu er jeg kommet hjem fra en lille "lufter" ( det er sgu
begyndt at blive koldt ) og tomgangen er ændret fra ca. 900 til 1200 rpm og
skruen _har_ drejet sig lidt !

Hvordan afhjælper med det ?

På forhånd tak for hjælpen!!

/ Thorstein

Fra : Sørren Bøgh Olsen

Dato : 24-09-03 19:20

prøv at sætte en fjeder på skruen.
søren

Fra : Thorstein

Dato : 24-09-03 19:21

Det er der allerede, men måske den er for slap !?

/Thorstein

Fra : Sørren Bøgh Olsen

Dato : 24-09-03 19:29

ja du kan jo ikke gøre andet end at prøve.