Hvor køber jeg fodpaneler
Fra : Rene Nielsen

Dato : 24-09-03 18:38

Jeg er ved at sætte min lejlighed istand, og vil skifte de gamle
fodpaneler ud. Mit spørgsmål er hvor jeg køber 140meter paneler i en
rimelig kvalitet til en rimelig penge.

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-09-03 19:17

Rene Nielsen wrote:

> Jeg er ved at sætte min lejlighed istand, og vil skifte de gamle
> fodpaneler ud. Mit spørgsmål er hvor jeg køber 140meter paneler i en
> rimelig kvalitet til en rimelig penge.

I et byggemarked i Hirtshals.

Seriøst:
Forsøg at huske at skrive området du vil købe i.
(Jeg formoder at du vil købe i Kbh-området.?)

Det gør det lettere for de der vil besvare dit spørgsmål.
Og du kan spare tid på ligegyldige indlæg som mit...

Mvh. Jørgen

Fra : Rene Nielsen

Dato : 24-09-03 20:26

On Wed, 24 Sep 2003 20:17:09 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>I et byggemarked i Hirtshals.

hehe.... nej, der er sgu for langt væk.

>Seriøst:
>Forsøg at huske at skrive området du vil købe i.
>(Jeg formoder at du vil købe i Kbh-området.?)

Ok, jeg forsøger.

Jeg leder efter et sted hvor de har fodpaneler OG de lister man sætter
på dørkarmen, for at dække for rummet mellem karm og væg - jeg tror
det hedder et gerekt. Det skal gerne ligge i Nordsjælland / Kbh.
området.

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Fra : Anette

Dato : 24-09-03 20:36

Rene Nielsen <nixen@bixen.org> wrote:
> [...]
> på dørkarmen, for at dække for rummet mellem karm og væg - jeg tror
> det hedder et gerekt. Det skal gerne ligge i Nordsjælland / Kbh.

Du har faktisk fået svaret - nærmeste byggemarked.
Jem&fix, Bauhaus, Silvan eller nærmeste trælast har både fodpaneler og
lister
i flere forskellige faconner og priser.
Her er Jem&fix, (Odense) klart det billigste, men man skal også lige tjekke
kvaliteten

/ Anette

Fra : Rene Nielsen

Dato : 24-09-03 21:24

On Wed, 24 Sep 2003 21:36:18 +0200, "Anette" <anette@snotmail.com>
wrote:

>Du har faktisk fået svaret - nærmeste byggemarked.
>Jem&fix, Bauhaus, Silvan eller nærmeste trælast har både fodpaneler og
>lister i flere forskellige faconner og priser.

Tak, jeg ville gerne have et alternativ til Silvan, folk jeg adspørger
siger at deres fodpaneler er meget skæve.

Trælasten er et godt bud....

Bauhaus har nogle til 20Kr /meter en rimelig pris for en MDF fodliste,
skåret i profil MDF og malet ?
Jeg syntes det lyder OK, men har ikke rigtig begreb om det.

>Her er Jem&fix, (Odense) klart det billigste, men man skal også lige tjekke
>kvaliteten

Jeg kender Jem&fix, men jeg fandt dem på nettet, og så at de har lidt
forskelligt så jeg smutter til Frederiksværk og besøger dem.

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Fra : Jens Juul

Dato : 25-09-03 19:11

>Tak, jeg ville gerne have et alternativ til Silvan, folk jeg adspørger
>siger at deres fodpaneler er meget skæve.

Der er også Jacobsen i sydhavnen. De plejer at være et billigt alternativ
i kbh området.

Jens