Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu flere fotokonkurrencer!!!!
Fra : Rene

Dato : 24-09-03 16:04

http://www.foto-basen.dk/?page=6
*Nederst på siden*

Hvor tit deltager i, i konkurrencer ???

Fra : Thomas Corell

Dato : 24-09-03 16:09

Rene wrote:
> http://www.foto-basen.dk/?page=6

Dit indlæg <news:bkl53q$2vsu$1@news.cybercity.dk> er nået frem til
gruppen. Ingen grund til genudsendelse efter kun ~3 døgn.

--
Don't waste space

Fra : Rene

Dato : 24-09-03 20:30

Offentligt forum .... Don´t read if it don´t have your interest!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-03 20:42

"Rene" <ross@cool.dk> skrev :

>Offentligt forum .... Don´t read if it don´t have your interest!

Jeg kan kun anbefale dig at læse
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og følge det.

Iøvrigt er det da irriterende og nærmer sig spam, at se de samme
indlæg/opslag to - tre gange om ugen, det kan aldrig være
meningen.

Offentlig forum eller ej,
--
Knud

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-09-03 07:05

Rene wrote:
> Offentligt forum .... Don´t read if it don´t have your interest!

At det er et offentligt tilgængeligt forum, er ikke ensbetydende med at
man kan opføre som man har lyst til.

Hvis man gør sig upopulær, saver man sin egen gren over. Eneste måde jeg
(/man) kan slippe for dine indlæg, er ved at filtrere på din
afsenderadresse. Så hvis du fortsætter stilen, ender du med at skrive
for døve ører.

XFUT: dk.admin.netikette

--
Don't waste space

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-09-03 21:44

Jeg vil gerne anbefale http://www.fotoportal.dk/konkurrence/
Det er mig selv der har oprettet den.

Ved godt jeg ikke har været pokkers original i "opgaven" - det vil jeg prøve
at rette op på næste måned.

Den teoretiske chance for at vinde regnes stadig i procenter (lidt endnu).

Venlig hilsen
Jan Emil Christiansen
www.fotoportal.dk

Fra : 2rb1