Tastetur-problemer
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 24-09-03 16:00

Jeg har et problem som jeg beder gruppen hjælpe mig med !!

Hvis jeg skal skriver ä (omlyd) kommer der fire prikke uden a (¨¨).

Jeg har undersøgt indstillingen i autokoruktur, det er ok, jeg har ligeledes
undersøgt om det er dansk tasteturindstilling.

Problemet viser sig i Word 2000, Excel 2000 og Publischer 2000

Mvh.
Jørgen Jensen

Fra : pre

Dato : 24-09-03 16:48

Det virker tilsyneladende OK når du skriver mails her til gruppen hvilket
kunne tyde på en fejl i Officeprogrammerne (mon ikke du har en Premium
installation?).
Det må være Kontrol Panel/Tilføj-Fjern programmer. Vælg Office og den
installtionstype der hedder enten Find og Erstat, eller Reparer Office. Så
kontrolleres alle filers indhold.
pre

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 24-09-03 17:12

Tak for svaret.
For en god ordens skyld skal jeg lige oplyse, at det er ikke er denne Pc'er
der er problemer med.

Mvh.
Jørgen Jensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-09-03 21:47

"Jørgen Jensen" <jensen@has.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret.
> For en god ordens skyld skal jeg lige oplyse, at det er ikke er denne
> [...]
Der er en virus i omløb, som bl.a. netop skaber dette problem. Så du skal
nok se at få scannnet. Jeg kan anbefale
www.avirus.dk hvor du henter f-prot og følger vejledningen, som er på dansk.
Det er gratis.

Kurt

Fra : Jane

Dato : 25-09-03 18:58

Kurt B. Andersen skrev i

> Der er en virus i omløb, som bl.a. netop skaber dette problem. Så du

Hvilken virus tænker du på?

Jane

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-09-03 20:54

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> Kurt B. Andersen skrev i

> Hvilken virus tænker du på?
>
> Jane

Den der laver problemet Det er noget siden, at jeg sidst stødte på den,
men jeg mener, at det er Nimda der skaber dette problem. Men jeg er absolut
ikke sikker, da det er noget siden, at jeg så den.

Kurt

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 01:00

Kurt B. Andersen skrev i

> den, men jeg mener, at det er Nimda der skaber dette problem. Men jeg
> er absolut ikke sikker, da det er noget siden, at jeg så den.

Jeg kan ikke finde en side med oversigt over hvilke symptomer der
hører til hvilken virus, det eneste jeg lige kan se om nimda er at
den nedsætter hastigheden og giver fejlbeskeder, ikke at den sådan
påvirker tastaturet?

Men jeg vil prøve at xFUT over i virusgruppen så kan det være at
der er nogen som kan forklare det for mig. Det lyder ikke for mig
som et symptom på virus at man ikke kan skrive ä, men jeg er villig
til at lære.

Jane