Søges: virksomheder med aktiviteter i Pari~
Fra : Michael Nyvang

Dato : 24-09-03 12:23

Jeg søger danske virksomheder der har, eller planlægger, aktiviteter
i Paris / Frankrig.

Det kan være I er igang, eller vil igang, og skal bruge en mellemleder
til at samle et hold med lokalkendskab. Eller måske søger I blot en
flersproget medarbejder, der allerede er etableret i Frankrig.

Jeg kan tilbyde at løse opgaver der består i at finde virksomheder,
personale og freelancere indenfor flg. områder:

* Projektledelse (Dansk, Fransk, Engelsk)
* Markedsføring og kommunikation (Fransk, Engelsk)
* Grafisk design og tryk (Fransk, Engelsk)
* Arkitekter, indretning og lokaler (leje eller køb)
* IT
* Erhvervsjura og datterselskabsdannelse
* Oversættelse

For yderligere oplysninger kan jeg kontaktes via mail på: mn @ naun . dk

Med venlig hilsen,
Michael Nyvang
Projektleder - n a u n - www.naun.dk

Fra : Michael Nyvang

Dato : 24-09-03 18:30

Hej dk.erhverv,

Jeg overså at der i fundatsen står at annonceringer er uønskede.

Så jeg beklager at have ulejliget jer, men modtager gerne
oplysninger om hvor man evnt. kunne finde oplysninger af den
type jeg efterlyser.

De venligste hilsner,
Michael Nyvang
n a u n - www.naun.dk

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 24-09-03 18:52

On Wed, 24 Sep 2003 13:22:59 +0200, Michael Nyvang wrote in dk.erhverv
<3F717E93.ACA30535@naun.dkNOSPAM>:

>Jeg søger danske virksomheder der har, eller planlægger, aktiviteter

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 24-09-03 19:41

"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> skrev i en meddelelse

> dk.erhverv standardsvar sendt
> http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

Hvorfor sender du dette, når Michael Nyvang hele 22 minutter tidligere, selv
undskylder for sin fejltagelse!

Mvh. Elmo

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 24-09-03 23:23

On Wed, 24 Sep 2003 20:41:11 +0200, Elmo Jensen wrote in dk.erhverv
<bksohh$4jv$1@sunsite.dk>:

>"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> skrev i en meddelelse

>Hvorfor sender du dette, når Michael Nyvang hele 22 minutter tidligere, selv
>undskylder for sin fejltagelse!

Det er også helt i orden at han gør det, men da usenet er et asynkront
medie, er det ikke sikkert at det pågældende indlæg er tilgængeligt før
jeg får sendt mit indlæg.