padi kyndige søges..!
Fra : kim isaksen

Dato : 24-09-03 12:06

Hej NG.

Jeg er I den situation at jeg i 2000 tog AOW, MFA & RD i caribien. Og da
kurserne var overstået sagde jeg ja til at diveshoppen - Der ikke længere
eksisterer :( - bare skulle sende mine papirer ind til Padi og så ville jeg
få mine kort.

Da jeg så kom til Danmark 4 måneder senere lå alle de papirer der skulle
have været sendt til padi hjemme i danmark. ØV. Ingen kort.

Jeg skal nu være ærlig og sige at jeg så derfra syltede sagen i et stykke
tid, da jeg ikke lige havde planen om at dykke foreløbigt. Men sidste år
startede jeg så igen. Loggede godt og vel 90 dyk i Ægypten, Indonesien og
East Timor. På de ture havde jeg mine gamle papirer med som bevis på at jeg
godt kunne dykke dybere end 18 m. osv.

Nu er mine spørgsmål : Er det udløbet ? Hvor skal jeg sende dykkerbeviserne
hen for at få dem "vekslet" til kreditcard dykkerbeviser ? (Jeg tog mine
kurser på Roatan / Honduras)

Og til sidst. Jeg tager afsted til Malaysia for at tage en DM. Jeg skal vel
have mine kort med medlemsnummer osv. for at kunne blive DM. Er det ikke
rigtigt.!

mvh Kim Isaksen
---------------
Tourists don´t know where they´ve been, travelers don´t know where they´re
going.

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-09-03 16:06

>bla bla bla..

Modsiger det ikke sig selv? PADI, kyndige!!

Undskyld! Jeg kunne lade være!

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Jesper Kjøller

Dato : 24-09-03 16:53

> [...]
dykkerbeviserne
> hen for at få dem "vekslet" til kreditcard dykkerbeviser ? (Jeg tog mine

Om dine papirer er forældede afhænger lidt af hvad der er for nogle papirer
du har. Er det de midlertidige certifikater eller er det de originale
certifikatbestillinger (PICs) med instruktørens underskrift?

Jeg ville nok kontakte PADI Nordic og forelægge dem sagen. Du kan finde
kontaktinformationen på www.padi.com

> Og til sidst. Jeg tager afsted til Malaysia for at tage en DM. Jeg skal
vel
> have mine kort med medlemsnummer osv. for at kunne blive DM. Er det ikke
> rigtigt.!

Jo, du skal kunne fremvise samtlige certifikater og samt din logbog for at
kunne starte på Divemaster.

Og bare af nysgerrighed: hvor i Malaysia skal du hen?

/Jesper

Fra : kim isaksen

Dato : 24-09-03 23:47

"Jesper Kjøller" <jesper-kjoller@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> du har. Er det de midlertidige certifikater eller er det de originale
> certifikatbestillinger (PICs) med instruktørens underskrift?

Det er da de blå originale, med billede og underskrift.!

> Jeg ville nok kontakte PADI Nordic og forelægge dem sagen. Du kan finde
> kontaktinformationen på www.padi.com

Ok takker. Jeg forsøger engang..!

> vel
>
> Jo, du skal kunne fremvise samtlige certifikater og samt din logbog for at
> kunne starte på Divemaster.
>
> Og bare af nysgerrighed: hvor i Malaysia skal du hen?

Parenthian var egentligt planen, og så måske lige lidt rundt om borneo. Jeg
skal nok også lige et smut tilbage til Togian Islands i Indonesien. Det sted
er bare PA-RA-DIS. :)

/iM

Fra : Rune

Dato : 02-10-03 01:36

Skynd dig at sende lortet, enten hører du fra PADI eller også får du dine
kort. Dog kan du godt starte dit DM-kursus så længe du har dine infomationer
eller en kopi af dem. Du få så bare ikke dit DM-cert får de allesammen er
gået i orden.

Men PADI nordic plejer som regel at være ret hurtige i forhold til resten af
verden. Dog er det ikke sikkert at det er dem du skal sende det til, men det
står på konvolutten (adressen).

Rune