Beskyttelsesproblem i Word 2000
Fra : CF

Dato : 24-09-03 11:06

Mit problem: Jeg har skrevet et langt dokument i Word 2000. Nu
modtager jeg et langt dokument fra en partner, som også er lavet i
word. Hele partnerens dokument med tegninger, grafer mv. markeres og
med crtl C/V klippes/klistres de over i mit dokument. Operationen går
fint - dokumentet er flot og lader sig printe - men det lader sig i
gemme! - Der kommer meddelelse om, at disken er fuld og jeg skal rydde
op eller gemme på andet drev. Har prøvet på andre drev - same dårlige
meddelelse. Der er masser af plads på drevene.

Jeg formoder, at afsenderen af dokumentet har spærret det, så man ikke
kan rette i det. Attributterne i dokumentet siger ikke noget om
skrivebeskyttelse, men der er en "svaggrå" flueben i "Arkiv"

Hvad er problemet - og har DU en løsning på det

de bedste hilsner

Fra : Mads

Dato : 24-09-03 12:11

"CF" <bogevang@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> skrivebeskyttelse, men der er en "svaggrå" flueben i "Arkiv"
>
> Hvad er problemet - og har DU en løsning på det

Jeg ved det ikke.
Men jeg kunne godt tænke mig om du ville afprøve en teori jeg har. Jeg tror
problemet skyldes at en fejl i et felt gør at word ikke kan beregne hvor
stort dokumentet er og forsøger så at allokere uendelig meget plads. Det kan
den ikke og deraf fejlbeskeden.
Prøv at markere hele dokumentet og opdatere alle felter. (Ctrl + A og så F9)

Mvh Mads

Fra : CF

Dato : 24-09-03 12:38

Tak for svaret - det var desværre ikke det der var galt - men det er
noget med at word nok ikke ved hvor stort dokumentet bliver. Jeg har
prøvet blot at rette en enkelt karrakter i det fremmede dokument og
prøve at lagre det i et nyt navn - det går ikke. Så snart jeg retter
et elelr andet, lader dokumentet sig ikke lagre. Dokumentet består at
ekst og indflettdede powerpoint?? tegninger -- kan det være fordi
disse tegninger er linket til grafikprogrammet, som ikke er på min hd?

Fra : CF

Dato : 24-09-03 12:40

Der er embeddede visio tegninger i dokumentet - og det har jeg ikke
installeret - kan det være derfor?

Fra : CF

Dato : 24-09-03 13:01

Problemet løst.

Løsningen var at markere alle de billeder der var i dokumentet og så
trykke crtl-Shift F9 for at konvertere fra et objekt til et
grafik-ellement.