Så måtte RD'en fanme rundt.. ! :o/
Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 10:32

Av av mit knæ...

Ja jeg fik jo så lige overbremset midt inde på Nørrebrogade, og lige
mens det gik så godt lå RD'en pludselig på venstre side og kurrede
lige ind i røven på den varebil der gav sig til at bremse foran
mig..

Han kørte naturligvis bare videre, men der skete nu heller ikke så
voldsomt meget... jeg kunne da køre videre efter en lille omgang med
en vandpumpetang.

Mere senere.

// Hans, med defekt kåbe, bulet tank, + en 5-10 småbuler og en
// hudafskrabning.
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-09-03 10:52

Hans Joergensen wrote:
> Av av mit knæ...

....been there - got the T-shirt ;-(

....dét var på en Suzuki 3½ med tromle foran - på våd vej...

....avs avs...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : TheHobbit

Dato : 24-09-03 10:52

Hans Joergensen wrote:
> Av av mit knæ...
[snip]
> // Hans, med defekt kåbe, bulet tank, + en 5-10 småbuler og en
> // hudafskrabning.

Det er sgu noget røvsnaps!

Held og lykke med knæet og reperationerne.

Hvad er grunden til at det gik galt? Kom du lidt for kvikt, var du ved at
dreje da du blokkede forbremsen eller....?

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 11:00

Hans Joergensen wrote:
> [...]
> mens det gik så godt lå RD'en pludselig på venstre side og kurrede
> lige ind i røven på den varebil der gav sig til at bremse foran

Det var sgu trist at hører, og så lige her sidst på sæsonen
godt at der trods alt ikke skete mere.
Nu kan du så bruge vinteren til at få den reppet og malet.

/Jens

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-09-03 11:06

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> [varebil]
>
> Han kørte naturligvis bare videre, men der skete nu heller ikke så
> voldsomt meget... jeg kunne da køre videre efter en lille omgang med
> en vandpumpetang.

Øv.

Men det _kunne_ jo være at han rent faktisk aldrig opdagede dit lille stunt.

> // Hans, med defekt kåbe, bulet tank, + en 5-10 småbuler og en
> // hudafskrabning.

Øv igen.

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 11:11

Mikkel Christensen wrote:
> Men det _kunne_ jo være at han rent faktisk aldrig opdagede dit lille stunt.

Tjoe .. men det imponerer mig nu når jeg kunne se at RD'en var helt
inde og ramme hans kofanger ..

Jeg bærer nu heller ikke nag.. der skete jo ikke noget alvorligt.

// Hans
--
Stadig AV!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-09-03 11:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Tjoe .. men det imponerer mig nu når jeg kunne se at RD'en var helt
> inde og ramme hans kofanger ..

Heh, tjah det kan være han havde travlt med at ringe ind til radioen og
fortælle sin mening om det annoncerede royale bryllup

Go' bedring med knæet.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 16:31

Mikkel Christensen wrote:
> Heh, tjah det kan være han havde travlt med at ringe ind til radioen og
> fortælle sin mening om det annoncerede royale bryllup

Jeg har lige fået bekræftet at den ramte ham, man kan nemlig se at
der er en ret god ridse på kåben dér hvor den ramte kofangeren ..

Jeg er lige igang med at 'fremkalde' billeder af den, de bli'r
uploadet lige om snart.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Armand

Dato : 24-09-03 17:24

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Tjoe .. men det imponerer mig nu når jeg kunne se at RD'en var helt
> inde og ramme hans kofanger ..
>
> Jeg bærer nu heller ikke nag.. der skete jo ikke noget alvorligt.

Bærer ikke nag??
Hvordan fanden kan du tolerere at han ligger og kører så tæt på?

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 11:21

In article <slrnbn2p3u.sr.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> [...]
> en vandpumpetang.
>
> Mere senere.
>
> // Hans, med defekt kåbe, bulet tank, + en 5-10 småbuler og en

ØV! ØV! ØV!

Kåben er heldigvis af rigtig glasfiber, så den burde kunne fås pæn
igen. Det er lidt værre med tank og evt. plastik.

Så skal den vel males lilla og have skrevet STREETFIGHTER med gule
ghotiske bogstaver, alle vegne??? ...NOT! (forhåbentlig)

Forhåbentlig bliver knæet godt igen, uden alt for meget besvær!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 12:07

Hekto wrote:
> ØV! ØV! ØV!

ØV ØV! .. bare for at gøre det færdigt.

> Kåben er heldigvis af rigtig glasfiber, så den burde kunne fås pæn
> igen. Det er lidt værre med tank og evt. plastik.

Der er ikke rigtig sket noget med plastik så vidt jeg lige kunne se.
Jeg ta'r billeder her senere..

> Så skal den vel males lilla og have skrevet STREETFIGHTER med gule
> ghotiske bogstaver, alle vegne??? ...NOT! (forhåbentlig)

Årk ja .. eller, neongrøn

Jeg skal ihvertfald på jagt efter de orginale mærker til tanken.

> Forhåbentlig bliver knæet godt igen, uden alt for meget besvær!

Det er mest en hudafskrabning ..

// Hans
--
Av av.

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 12:12

Hekto wrote:

> Så skal den vel males lilla og have skrevet STREETFIGHTER med gule
> ghotiske bogstaver, alle vegne??? ...NOT! (forhåbentlig)

Hvis det skal laves billigt vil jeg foreslå at Hans maler den matsort.
Det gjorde jeg selv engang med en Gpx600R kombineret med røde
stafferinger og rød skrift + rødt sædebetræk. Den blev fandeme rå at se til.
Jeg tror at malearbejdet stod mig i ca 1000kr og 400kr for saddel.
Matsort er en utroligt taknemmelig farve at arbejde med, får man en løber
sliber man blot lidt på den. Når jeg så var tilfreds med overfladen fik hele
svineriet en omgang med benzinfast mat klarlak. Ham der købte den
var ihvertilfælde helt vild med resultatet ;)

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 12:25

In article <3f717c0b$0$32469$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> Ham der købte den
> var ihvertilfælde helt vild med resultatet ;)

..... dér var du godt nok heldig!!! ;0)

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 12:42

Hekto wrote:
> In article <3f717c0b$0$32469$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
>>
> .... dér var du godt nok heldig!!! ;0)

Ja måske, han var den første, sidste og eneste der så på den
Men det var faktisk pudsigt som folk var delt næsten helt i 2 lejre,
enten syntes de at den så forfærdelig ud, ellers syntes de at den så
utroligt sprød ud, gæt hvad jeg selv syntes ;)
Men der skal godt med stafferinger og mærker på, ellers ligner
den bare en gammel kakkelovn. Men jeg synes da at de er begyndt
at male mc'er nu om dage matsorte fra fabrikken, så måske har jeg
uforvarent kommet til at starte en trend Jeg skulle have taget patent.

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 13:05

In article <3f718306$0$32440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> Men jeg synes da at de er begyndt
> at male mc'er nu om dage matsorte fra fabrikken, så måske har jeg
> uforvarent kommet til at starte en trend Jeg skulle have taget patent.

*LOL*

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 13:48

Hekto wrote:
> In article <3f718306$0$32440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
>>
> *LOL*

Hov hov, det var vel ikke min gamle Gpx'er du grinede af :-@

/Jens

Fra : lange

Dato : 24-09-03 15:14

> Men det var faktisk pudsigt som folk var delt næsten helt i 2 lejre,
> enten syntes de at den så forfærdelig ud, ellers syntes de at den så
> utroligt sprød ud, gæt hvad jeg selv syntes ;)

Du synes ved at den så forfærdelig ud, ellers havde du vel ikke solgt den.

Lange

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 15:56

lange wrote:

> Du synes ved at den så forfærdelig ud, ellers havde du vel ikke solgt
> den.
> Lange

Den var fandeme ond :-@
Nej den blev nu solgt fordi jeg lige havde købt hus og
pludselig fik andre ting at bruge kontanter til ;(
Men nu er der friværdi i hytten så jeg kunne få mc igen ;)

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 12:42

Pwh wrote:
> Hvis det skal laves billigt vil jeg foreslå at Hans maler den matsort.

Det skal laves, så den ser ud som den gjorde før den kørte galt ;)

Jeg skal bare lige finde de forbandede mærker. Jeg må ud forbi
Aagesen en af dagene.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 12:57

Hans Joergensen wrote:

> Det skal laves, så den ser ud som den gjorde før den kørte galt ;)

Øv hvor er du kedelig ;)

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 13:01

Pwh wrote:
> Øv hvor er du kedelig ;)

Well .. de fleste kommentarer jeg indhenter på RD'en er netop at den
ser orginal ud, "og det er der jo ikke mange af dem der gør" .. det
kan jeg sgu meget godt li' ;)

// Hans - Kedelig, og gammel .. :)
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 13:51

Hans Joergensen wrote:

> Well .. de fleste kommentarer jeg indhenter på RD'en er netop at den
> ser orginal ud, "og det er der jo ikke mange af dem der gør" .. det
> kan jeg sgu meget godt li' ;)

Det var jeg også ude for for et par dage siden, der var en
madkasseist der rulle sideruden ned og sagde at det var dejligt
at se sådan en gammel 2-tag klassiker, gammel hvad fanden mente han med det ;(

/Jens KR-1 '88

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 14:02

In article <3f71936c$0$32534$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> [...]
> madkasseist der rulle sideruden ned og sagde at det var dejligt
> at se sådan en gammel 2-tag klassiker, gammel hvad fanden mente han med det ;(

Nej, vel? De fås jo næsten ikke nyere!!!

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 16:01

Hekto wrote:
> In article <3f71936c$0$32534$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
>>
> Nej, vel? De fås jo næsten ikke nyere!!!

Det var lige det jeg skulle have fyret af i smasken på ham
Jeg synes nu heller ikke at den ser særligt 'brugt' ud, men ok
designet er ikke fra dette årti, det er meget flottere

/Jens
For dem der ikke tror mig, se selv. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=420

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 16:39

In article <3f71b1ba$0$32475$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
says...
> Det var lige det jeg skulle have fyret af i smasken på ham
> Jeg synes nu heller ikke at den ser særligt 'brugt' ud, men ok
> designet er ikke fra dette årti, det er meget flottere

Ja, de klynker jo en del over 2004 modellerne af Fazeren og R1 m.m.!
;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 13:11

In article <slrnbn30om.ioe.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

Hvad med Hartmut på http://www.rd350lc.de/ ??
Eller: http://www.ifrance.com/rd-rz350lc/pageLINKS.htm

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 16:33

Pwh wrote:
> [...]
> svineriet en omgang med benzinfast mat klarlak. Ham der købte den
> var ihvertilfælde helt vild med resultatet ;)

Hvilken maling var det du brugte ? jeg har jo faktisk en MC der skal
males matsort ...

Noget dyrt haps? eller noget på tilbud?

// Hans
--
Ost!

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 17:08

Hans Joergensen wrote:

> Hvilken maling var det du brugte ? jeg har jo faktisk en MC der skal
> males matsort ...
>
> Noget dyrt haps? eller noget på tilbud?
>
> // Hans

Den matsorte lak var de billigste dåser de havde i Silvan.
Den afsluttende klarlak (mat benzinfast) var den dyre gode fra Flygger.
Hvad er det for en mc du skal male ???.

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 17:18

Pwh wrote:
> Den matsorte lak var de billigste dåser de havde i Silvan.
> Den afsluttende klarlak (mat benzinfast) var den dyre gode fra Flygger.
> Hvad er det for en mc du skal male ???.

Denne: http://gallery.nathue.dk/2003-09-14_1/

Og så er der sgu kommet billeder af den halvsmadrede RD på nettet:
http://gallery.nathue.dk/2003-09-24/

Det er såmend ikke så slemt, den skal nok blive fin igen efter en
gang maling og noget halløj.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-09-03 19:50

> Og så er der sgu kommet billeder af den halvsmadrede RD på nettet:
> http://gallery.nathue.dk/2003-09-24/
> Det er såmend ikke så slemt, den skal nok blive fin igen efter en
> gang maling og noget halløj.

Hmm.. De blinklygter ligner da ikke de originale? I MC-nøglen har RD 350
YPVS runde blinklygter. Dem du har monteret ligner nemlig utroligt dem der
sidder på min XS400.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 21:28

In article <3f71e76d$0$20870$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Martin
Sørensen says...
> Hmm.. De blinklygter ligner da ikke de originale? I MC-nøglen har RD 350
> YPVS runde blinklygter. Dem du har monteret ligner nemlig utroligt dem der
> sidder på min XS400.

De er originale, fra den årgang.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 23:44

Hekto wrote:
> De er originale, fra den årgang.

Og for lige at understrege det:
http://gallery.nathue.dk/2003-09-24/PICT9486.JPG

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-09-03 23:55

> Og for lige at understrege det:
> http://gallery.nathue.dk/2003-09-24/PICT9486.JPG

De firkantede er alligevel også noget kønnere end de runde.
Jeg har nemlig brug for en ny bag-blinklygte til min XS400, og det ser ud
til at jeg muligvis kan tage en RD350 reservedel med i mine overvejelser.
Jeg ved at RD350 og XS400 i forvejen deler bremseklodser, kronrørslejer og
udstødningspakninger, og da de er ca. samme årgang skulle det heller ikke
undre mig om de har genbrugt ting som f.eks. blinklygter. En original
blinklygte koster ca. 400,-, og den kan ikke umiddelbart skaffes uoriginalt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 07:32

In article <3f7220c8$0$7044$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Martin
Sørensen says...
> [...]
> blinklygte koster ca. 400,-, og den kan ikke umiddelbart skaffes uoriginalt.

Du kan køæbe et helt søæt, hos T. Hansen for rimelige penge (af de 4-
kantede).
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 07:50

In article <MPG.19dcaa54c34901bf98990c@news.tele.dk>, Hekto says...
> køæbe et helt søæt,

Sorry! ... jeg har en irriterende keyboardfejl!!!

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-09-03 08:09

Hekto wrote:
> In article <MPG.19dcaa54c34901bf98990c@news.tele.dk>, Hekto says...
>>
> Sorry! ... jeg har en irriterende keyboardfejl!!!

....dét har du da haft løænge!

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 08:28

Hans Paulin wrote:

> ...dét har du da haft løænge!

Vi hæør da ikke bemæørket noget ;-p

/Jens Kæøwa KR-1

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 08:57

In article <3f7298e2$0$32448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> Vi hæør da ikke bemæørket noget ;-p
>
> /Jens Kæøwa KR-1

Hvis jeg får øje på dig, p..... jeg dig midt over!!! ;0)

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 08:56

In article <bku48q$de6$1@sunsite.dk>, hans_fjernes_@it.invalid says...
> ...dét har du da haft løænge!

Ja, jeg rensede det, og så lavede den dobbeltbogstaver og tal! Har
prøvet at skille det ad igen, uden resultat, så jeg må nok finde et
nyt!

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 21:27

In article <slrnbn3gtm.ioe.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Og så er der sgu kommet billeder af den halvsmadrede RD på nettet:
> http://gallery.nathue.dk/2003-09-24/
>
> Det er såmend ikke så slemt, den skal nok blive fin igen efter en
> gang maling og noget halløj.

Mnjaah! ... den har sq været pænere!

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 22:13

Hekto wrote:
> In article <slrnbn3gtm.ioe.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
> says...

> Mnjaah! ... den har sq været pænere!

Det er fandeme strengt at Hans ødelægger din gamle Rd'er :-@
Det er garanteret sidste gang at du sælger en mc til ham når han behandler dem på den måde ;)

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 22:44

In article <3f7208ea$0$32503$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
says...
> Det er fandeme strengt at Hans ødelægger din gamle Rd'er :-@
> Det er garanteret sidste gang at du sælger en mc til ham når han behandler dem på den måde ;)

Ja! ... aldrig så snart han har kørt på den et godt års tid, ødelægger
han den! >:0(

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-09-03 08:27

Hekto wrote:
> Ja! ... aldrig så snart han har kørt på den et godt års tid, ødelægger
> han den! >:0(

Årh hold op ... den kan da køre endnu .. ;)

Nu skal den bare lige ha' 5kg spartelmasse og en gang penselmaling!
Så er den skam lige så god som ny ..

// Hans, der har ondt i ca. det meste af kroppen..
(er der nogen der vil donere lidt gaffatape?;)
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 08:37

Hans Joergensen wrote:

> Nu skal den bare lige ha' 5kg spartelmasse og en gang penselmaling!
> Så er den skam lige så god som ny ..

LOL

/Jens

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-09-03 14:34

> Årh hold op ... den kan da køre endnu .. ;)
> Nu skal den bare lige ha' 5kg spartelmasse og en gang penselmaling!
> Så er den skam lige så god som ny ..

... og ca. 5 kg tungere.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 16:07

Martin Sørensen wrote:

> .. og ca. 5 kg tungere.

Så må Hans bare på kur og smide 5 kg så passer pengene igen ;)

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-09-03 19:21

Pwh wrote:
> Så må Hans bare på kur og smide 5 kg så passer pengene igen ;)

Siger du jeg er fed hva?????

Det er sguda stødpuderne på kroppen der gjorde at jeg næsten ikke
kom til skade.

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 20:03

In article <slrnbn6ch7.ioe.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Det er sguda stødpuderne på kroppen der gjorde at jeg næsten ikke
> kom til skade.

Håååårh! ... har du også fede KNÆ!!!! :0D

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 20:29

Hekto wrote:
> In article <slrnbn6ch7.ioe.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
> says...
>>
> Håååårh! ... har du også fede KNÆ!!!! :0D

LOL Det er bare hans brede skuldre der sidder lidt lavt

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 20:36

In article <3f734202$0$32502$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
says...
> LOL Det er bare hans brede skuldre der sidder lidt lavt

Nå, nu skal vi jo ikke drille Hans! ... jeg kunne jo blve den næste der
bliver mobbet!!! :(

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 20:47

Hekto wrote:
> In article <3f734202$0$32502$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
> says...
>>
> Nå, nu skal vi jo ikke drille Hans! ... jeg kunne jo blve den næste
> der bliver mobbet!!! :(

Det hæør vi da allerede gjæørt ;)

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 21:49

In article <3f73464f$0$32473$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
says...
> Det hæør vi da allerede gjæørt ;)

*GRILL*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 09:07

Hekto wrote:
> Håååårh! ... har du også fede KNÆ!!!! :0D

Nej, det var jo derfor jeg fik en lille afskrabning dér ;)

// Hans, der godt nok har temmelig ondt idag... :o/

Fra : Armand

Dato : 25-09-03 20:10

> Siger du jeg er fed hva?????
>
> Det er sguda stødpuderne på kroppen der gjorde at jeg næsten ikke
> kom til skade.

På knæet???

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 08:30

Hekto wrote:
> In article <3f7208ea$0$32503$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
> says...
>>

> Ja! ... aldrig så snart han har kørt på den et godt års tid, ødelægger
> han den! >:0(

Faktisk synes jeg der må værer en eller anden form for erstatning til dig
for det trauma du nu er igennem ved at se din gamle RD'er smadret

/Jens (som ikke har lavet den mindste ridse i KR-1'eren endnu)

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 08:59

In article <3f729994$0$32449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> [...]
> for det trauma du nu er igennem ved at se din gamle RD'er smadret
>
> /Jens (som ikke har lavet den mindste ridse i KR-1'eren endnu)

Nej, i betragtning af at den er fra '85, er kørt af både mænd og
kvinder, samt at den overlevede mestersvinger på et hurtigt hold, er
det jo imponerende at han ligefrem må køre den ind i et eller andet
for at tilfredsstille sin ødelæggertrang!

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 10:38

Hekto wrote:
> [...]
> det jo imponerende at han ligefrem må køre den ind i et eller andet
> for at tilfredsstille sin ødelæggertrang!

Det kan værer at Hans følte sig udenfor i forhold til alle dem der har
måtte bide i græsset i løbet af sæsonen
Han har jo ikke engang kunnet finde ud af at brække nogen knogler eller
at smadrer Rd'en så den ikke kan kører mere.
Næ, dengang jeg køret galt på min 500 Four var det 11mdr på krykker,
10% invalid og totaltskadet mc. Se det er jo noget at prale med

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 11:10

In article <3f72b785$0$32487$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> Det kan værer at Hans følte sig udenfor i forhold til alle dem der har
> måtte bide i græsset i løbet af sæsonen

Nu får du snart bank!!! ;0)

> [...]
> Næ, dengang jeg køret galt på min 500 Four var det 11mdr på krykker,
> 10% invalid og totaltskadet mc. Se det er jo noget at prale med

Så vil jeg hellere holde mig i baggrunden, og prale mindre! =

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 16:11

Hekto wrote:
> In article <3f72b785$0$32487$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
>
> Nu får du snart bank!!! ;0)

Rolig nu, jeg kan da også godt nå det endnu
Jeg vil fandeme heller ikke værer udenfor, det ender
vel med at i laver en NG der hedder
dk.fritid.motorcykel.jegharværetnedeogbideigræsset
hvor alle vi andre der kører stille og pænt ikke må komme

/Jens

Fra : anders majland

Dato : 25-09-03 16:25

> NG der hedder
> dk.fritid.motorcykel.jegharværetnedeogbideigræsset
> hvor alle vi andre der kører stille og pænt ikke må komme

Pas du bare på ... selvom man kører stille og pænt kan det nemt gå galt.
Det kræver såmend bare at en enkelt trafikant opførere sig dumt ...

/A

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 20:34

anders majland wrote:

> Pas du bare på ... selvom man kører stille og pænt kan det nemt gå
> galt. Det kræver såmend bare at en enkelt trafikant opførere sig dumt

Jepper, det blev jeg belært om for 20 år tilbage.
En Taxa skulle lave en u-vending på Vesterbrogade og BANG så hang
jeg ind igennem hans siderude. Det kostede 11mdr på krykker og et
smadret knæ for livstid ;(
Jeg må nok også indrømme at KR-1'eren gør noget ved mig så det
ikke altid er sådan rigtigt pænt jeg kører

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 09:10

Pwh wrote:
> En Taxa skulle lave en u-vending på Vesterbrogade og BANG så hang
> jeg ind igennem hans siderude. Det kostede 11mdr på krykker og et
> smadret knæ for livstid ;(

Min erfaring siger mig også at hvis man absolut skal køre ind i
siden på en bil, så er det bedst at man selv kører i en bil.

// Hans, der har kørt igennem en Nissan Sunny i en Ford Focus (der
// kun havde kørt 5024km)
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Armand

Dato : 25-09-03 20:10

anders majland <andersDOTmajland@jyde.dk> skrev i en

> Pas du bare på ... selvom man kører stille og pænt kan det nemt gå galt.
> Det kræver såmend bare at en enkelt trafikant opførere sig dumt ...

Jup!
Og bliver man hjemme foran fjernsynet, kommer hán ikke på gaden den dag!

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 21:43

Armand wrote:
> anders majland <andersDOTmajland@jyde.dk> skrev i en

> Jup!
> Og bliver man hjemme foran fjernsynet, kommer hán ikke på gaden den
> dag!

Der er vel heller ikke nogen der er kommet rigtigt slemt til skade
ved at skrive herinde, det smager da lidt mere af mc end flimmer

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 17:49

> Den matsorte lak var de billigste dåser de havde i Silvan.
> Den afsluttende klarlak (mat benzinfast) var den dyre gode fra
> Flygger. Hvad er det for en mc du skal male ???.
>
> /Jens

Jeg har lagt nogle billeder ud af Gpx'en, så kan du jo selv
bedømme resultatet.

De fleste af mærkerne fik jeg lavet hos en skiltemalerbutik på fasanvejen.
Det koster ikke ret meget og det er i princippet kun fantasien
der sætter grænser for hvad du kan få (vil jeg tro).

/Jens

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 24-09-03 17:54

> Jeg har lagt nogle billeder ud af Gpx'en, så kan du jo selv
> bedømme resultatet.
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=420

NICE!
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 18:01

Rune (Bandit600R) wrote:

> NICE!

Mange tak, jeg hyggede mig gevaldigt den vinter med at
lave det nede i kælderen. Og at jeg så samtidig sparede
en masse penge i forhold til en autolakerer var jo også fint.

/Jens

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 12:07

> Av av mit knæ...

av for søren da

> [...]
> mens det gik så godt lå RD'en pludselig på venstre side og kurrede
> lige ind i røven på den varebil der gav sig til at bremse foran

been there done it, did'nt get the t-shirt
nøjagtig samme tur som min.....

ej nu må vi squ lige styre os lidt, vi vælter jo for et godt ord lige for
tiden ;-(
igår var jeg ude hos søborg mc og se til min cykel og der stod niels's SV650
og en gsx600 var lige kommet ind med en smadret kåbe, nogle af delene i en
plastik pose. ja den bliver sikkert dyrere end min

> Han kørte naturligvis bare videre, men der skete nu heller ikke så
> voldsomt meget... jeg kunne da køre videre efter en lille omgang med
> en vandpumpetang.

hæ jeg skulle lige løsne det venstre styr som havde banket ind i tanken med
en umbrako nøgle så kunne jeg trille maskinen hjem på fortovet....
hmm gad vide om jeg havde fået en bøde for at have kørt uden hjelm?

> // Hans, med defekt kåbe, bulet tank, + en 5-10 småbuler og en
> // hudafskrabning.

hvad havde du på af udstyr siden du fik hudafskrabning?

god bedring med knæet...min fod er stadig øm og gør ondt når jeg laver et
vred i anklen og det er på 3 uge

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 12:23

In article <GVecb.90376$Kb2.3761198@news010.worldonline.dk>,
allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk says...
> ej nu må vi squ lige styre os lidt, vi vælter jo for et godt ord lige for
> tiden ;-(

Kolde dæk!!!???

Måske det er ved at være tid til Il Presidente's årlige
efterårsadvarsel?????

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-09-03 12:55

Hekto wrote:

> Måske det er ved at være tid til Il Presidente's årlige
> efterårsadvarsel?????

....hvem bager du nu på?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-09-03 13:00

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> writes:

> ...hvem bager du nu på?

Måske en af dem fra PMC[1]

[1] http://www.pmc.edu/

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 13:11

In article <bks0l0$jfk$1@sunsite.dk>, hans_fjernes_@it.invalid says...
> ...hvem bager du nu på?

*GRILL*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 13:04

Hekto wrote:
> Kolde dæk!!!???

Det dér fordæk har længe trængt til at blive skiftet.. det er så
hårdt som sten, og skrider for et godt ord... og det vidste jeg
godt.

Det var en af vinterens planlagte udskiftninger.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 23:13

"Hekto" <hekto.nospam@hekto.dk> wrote in message
> Kolde dæk!!!???

av den sad kunne mine dæk nå at blive varme på 800 m...... naaaaa!

> Måske det er ved at være tid til Il Presidente's årlige
> efterårsadvarsel?????

jup, omend lidt for sent

Fra : Hekto

Dato : 24-09-03 23:26

In article <yFocb.92748$Kb2.3794526@news010.worldonline.dk>, =?Windows-
1252?Q?Allan_J=F8rgensen?= says...
> av den sad kunne mine dæk nå at blive varme på 800 m...... naaaaa!

Så skal der da krudtes til den!!
Hvordan går det med rep'en??

Fra : anders majland

Dato : 24-09-03 23:33

..... mine dæk nå at blive varme på 800 m...... naaaaa!

> Så skal der da krudtes til den!!

"krudte til den" på kolde dæk ... Ja det giver jo nok lidt
underholdning...

Som en jeg mødte ved molslinien for 14dage siden. Han havde haft så
travlt med at komme fra arbejde og nå færgen at hans kolde bagdæk var
"smuttet rundt" - med ridser til følge

/A

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 07:33

In article <bkt668$ocv$1@sunsite.dk>, anders majland says...
> "krudte til den" på kolde dæk ... Ja det giver jo nok lidt
> underholdning...

Nej, Nej!
Jeg mente at der skal køres temmelig hårdt, for at de kan nå at blive
varme på 800m!! ... det blev de jo så heler ikke! :(

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-09-03 09:42

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote in message
> In article <yFocb.92748$Kb2.3794526@news010.worldonline.dk>, =?Windows-
> 1252?Q?Allan_J=F8rgensen?= says...
> >
> Så skal der da krudtes til den!!
> Hvordan går det med rep'en??

skal lige ha delene hjem, så der går nok en 14 dage endnu før den er
køreklar

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-09-03 08:29

=?Windows-1252?Q?Allan_J=F8rgensen?= wrote:
> jup, omend lidt for sent

Halløj .. er det for sent at få dig til ikke at bruge noget andet
end Windows-1252 som tegnsæt? :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-09-03 09:47

> Halløj .. er det for sent at få dig til ikke at bruge noget andet
> end Windows-1252 som tegnsæt? :)

hmm, hva søren går der galt her?

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 10:03

In article <UXxcb.94951$Kb2.3801922@news010.worldonline.dk>,
allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk says...
> hmm, hva søren går der galt her?

Ikke andet end at subject ser sådan ud:

?Windows-1252?Q?Re:_Re:_S=E5_m=E5tte_RD'en_fanme_rundt.._!_:o/?=

Når du skriver det!
Du skal et eller andet sted vælge et tegnsæt der hedder Windows-1252.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-09-03 11:31

Hekto wrote:
> Du skal et eller andet sted vælge et tegnsæt der hedder Windows-1252.

Nej nej, IKKE hedder Windows-1252.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 11:46

In article <slrnbn5gv6.ioe.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Nej nej, IKKE hedder Windows-1252.

Nååååh! ... jeg kan ikke engang læse indenad! Måske har det noget med
keyboardet at gøære???

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 16:13

Hekto wrote:
> In article <slrnbn5gv6.ioe.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
> server.dk says...
>>
> Nååååh! ... jeg kan ikke engang læse indenad! Måske har det noget med
> keyboardet at gøære???

Det gør skam ikke noget, det kan du jo ikke gøære for ;)

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-09-03 11:30

Allan Jørgensen wrote:
> hmm, hva søren går der galt her?

Tak, det var meget bedre ;)

// Hans

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-09-03 14:04

> Tak, det var meget bedre ;)

var inde og ændre på fonts fra western european (windows) til W E (iso) men
hvordan den er gået fra iso til win kan jeg ikke forklare?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 13:06

Allan Jørgensen wrote:
> hvad havde du på af udstyr siden du fik hudafskrabning?

Cowboybukser.. gider ikke tage de rigtige på bare for en lille tur i
byen ..

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Armand

Dato : 24-09-03 16:26

> Cowboybukser.. gider ikke tage de rigtige på bare for en lille tur i
> byen ..

Og hvor er det nu at man statistisk set kommer til at køre galt??
Under den daglige trafik og nær ved hjem/arbejdsplads!!

Egentlig er det ikke med 200 km/t på en fjern motorvej at man behøver at
være bedst påklædt!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 17:49

Armand wrote:
> Og hvor er det nu at man statistisk set kommer til at køre galt??
> Under den daglige trafik og nær ved hjem/arbejdsplads!!

Årh, der gik jo ikke engang hul i bukserne ... på trods af at jeg da
kurede lidt.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 23:15

> Cowboybukser.. gider ikke tage de rigtige på bare for en lille tur i
> byen ..

okay jeg havde det hele på da jeg skulle ud til mc-tirsdags møde.
men det nåede jeg ikke

Fra : Denise

Dato : 24-09-03 17:48

> [...]
> en vandpumpetang.
>
> Mere senere.
>
> // Hans, med defekt kåbe, bulet tank, + en 5-10 småbuler og en

Hej Hans
Øv, hvor er det trist og irriterende for dig. Håber det ikke er for slemt
med knæet.
Bisse og Tøsen kan garanteret mærke du er trist, så de skal nok snart trøste
dig

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-03 17:50

Denise wrote:
> Bisse og Tøsen kan garanteret mærke du er trist, så de skal nok snart trøste
> dig

Næh, de sagde sguda bare 'HVOR ER VORES MAD! HVA?' ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Denise

Dato : 24-09-03 18:33

> Næh, de sagde sguda bare 'HVOR ER VORES MAD! HVA?' ..
>
> // Hans
> --

Hi hi, seje bæster

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 23:21

> Næh, de sagde sguda bare 'HVOR ER VORES MAD! HVA?' ..

ha så er Chivas lidt bedre opdraget. da jeg kom hjem lagde jeg mig ind på
sofaen og lå med højt hævet ben. så kom hun op og lagde sig på maven og
kørte sit ansigt rundt i hovedet på mig mens jeg lå og ømmede mig over min
fod. nåja jeg havde givet hende mad inden jeg kørte hjemmefra

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-09-03 07:54

> [...]
> mens det gik så godt lå RD'en pludselig på venstre side og kurrede
> lige ind i røven på den varebil der gav sig til at bremse foran

Ja Hans. Vi ved jo det aldrig var sket med BT45

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-09-03 20:23

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Ja Hans. Vi ved jo det aldrig var sket med BT45

Just præcis ... der kommer sgu også sådan et på i forbindelse med
rep.

// Hans, der dog stadig regner med at have russeren på plader før
// Yamaha'en bliver bygget pæn igen.

Fra : Michal

Dato : 05-10-03 18:01

In news:slrnbnh1kp.ioe.haj@enterprise-server.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]

Hvad er BT45?

--
Michal

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-10-03 18:45

> Hvad er BT45?

Bridgestone BT-45 er et godt dualcompund dæk til maskiner med lidt smallere
fælge end moden kræver i øjeblikket. I sommers bemærkede jeg Hans havde
temmligt gamle dæk på maskinen, og anbefalede at han fik dem skiftet.

Fra : Michal

Dato : 05-10-03 20:00

In news:FPYfb.940$ct2.645@news.get2net.dk,
Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> wrote:

> [...]
> smallere fælge end moden kræver i øjeblikket. I sommers bemærkede jeg
> Hans havde temmligt gamle dæk på maskinen, og anbefalede at han fik

Ah ok, tak :)

--
Michal

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-10-03 20:17

> [...]
> fælge end moden kræver i øjeblikket. I sommers bemærkede jeg Hans havde
> temmligt gamle dæk på maskinen, og anbefalede at han fik dem skiftet.

Jah, og jeg havde jo allerede tænkt mig at der skulle BT45 på i
begge ender...

Desværre var jeg så flad på det tidspunkt da bagdækket var nedslidt,
at jeg ikke engang kunne afse de 400kr mere det kostede at skifte
fordækket også..

Så der var kun BT45 bag på.. og det hårde plastikdæk på foran..

// Hans