Spændende øl på Vesterbro
Fra : Lars

Dato : 24-09-03 08:02

Jeg blev i aftes meget glædeligt overrasket, da jeg fandt den nye Cafe/pub
Pegasus på hjørnet af Istedgade og Mysundegade - mange, mange spændende øl,
Belgiske trappister, engelske ales og tysk hvedeøl på fad... og ganske
billigt. Fx. Rochefort 10 til 45,- kr.

Nej, jeg har intet økonomisk ud af at reklamere - jeg synes blot det er
dejligt at kunne få interessante øl.

Hav en god dag.

Lars

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 24-09-03 11:34

"Lars" <rap_63@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> billigt. Fx. Rochefort 10 til 45,- kr.
>
> Nej, jeg har intet økonomisk ud af at reklamere - jeg synes blot det er

Hvilke fadøl har de?
Jeg plejer at 'måle' nyhedsværdien af en café i dens udvalg af fadøl. Det er
nemlig dét der indikere graden af 'offervillighed' og engagement i mine
øjne. Flaskeøl kan man altid få.

Men det lyder da spændende - så ved jeg hvor jeg lige skal fordi, næste gang
jeg handler i Thai supermarkedet på Istedgade.

Bjarke

PS. GlocalBeer er oppe og køre igen efter et langvarigt serverskift - så nu
burde I kunne læse om den omdiskuterede 'Gold Prag'. Så vi kan få tingene på
det rene! Vi skriver ikke for mammon - i hvert fald ikke uden at fortælle
det først ! ;)
Link til artikel : http://www.glocalbeer.dk/artikler/gold_prag.htm

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 24-09-03 13:47

"Lars" <rap_63@hotmail.com> wrote in message news:<1kbcb.32$ht2.18@news.get2net.dk>...

> Nej, jeg har intet økonomisk ud af at reklamere - jeg synes blot det er
> dejligt at kunne få interessante øl.

I så fald vil du sætte pris på http://www.ale.dk/ibyen.asp - hvis du
ikke allerede kender den

Ebbe

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 24-09-03 16:55

Må jeg i denne forbindelse opfordre alle interesserede til at blive medlem
af Danske Ølentusiater!!!

Hilsen Janni Nørmølle - medlem af Danske Ølentusiaster!