Radion 9800 PRO. Er det defekt ?
Fra : Allan / Kolding

Dato : 24-09-03 05:59

Hej Alle

Har købt et brugt Sapphire Radion 9800 PRO.

Men i Vulpine GL-mark kommer der ligesom nogen trekanter
og firkanter, som jeg mener ikke skal være der.
Det er spec. i starten af testen.
Den scorer 92,3, som er hvad andre gør.( Standard-stillinger )
Jeg ved at kortet har været tunet med vandkøling før.

I alle andre test syntes jeg ikke at have problemmer ( Ikke synlige )

3D2001se = 16981
3D2003 = 5771
( test med standard instillinger )

Fejler kortet noget, når den gør de ting i Vulpine GL-Mark,
eller dur Radion bare ikke til den test ?

Mit system : Cpu 3,0 / 800, P4P800, 2 x 512 PC3200 ram i duel.

MVH Allan / Kolding

Byt om på allan og bruhn, og fjern _V_Æ_K_ i mail.

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 24-09-03 19:36

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> wrote in message
> Hej Alle
>
> Har købt et brugt Sapphire Radion 9800 PRO.

Mit bud ville være at det bare er et driver problem.
Mvh
Anders O

Fra : Allan / Kolding

Dato : 24-09-03 21:16

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Mit bud ville være at det bare er et driver problem.
> Mvh
> Anders O

Det siger Midt-Data også idag. Jeg ringede og brokkede mig.
Det er købt hos dem.

Men en af deres tekniker siger at jeg skulle prøve at instll DirectX9 ( a ).
De nævnte at nogen Radion kort havde problemmer med ( b ) værtionen.
Forøvrigt kendte de godt problemmet, og anbefaldede oven stående.

De mente heller ikke at kortet var defekt, da det normaltvis ville
fryse / gå ned under alle de test.
Men der er fuld garanti fra deres side på kortet.

Sidst så kunne der jo være fejl i programmet.
Men mit gamle G4 TI 4800 kort viste ikke fejl i grafikken
i Vulpine GLmark, men den tog nu oget længere tid om testen,
og kunne nok ikke udnytte / understøtte alt i testen.

Vi må se om det virker. Nu skal jeg bare have fundet DirectX 9 ( a )
på Microsoft´s forvirrede hjemmeside.

Det skal også siges at skærmen flimre mellem testene i 3D 2003.
Ved start og slut.
Det ser forkert ud, men det kan være det skal være sådan ???

Allan / Kolding

Fra : Camain

Dato : 24-09-03 19:40

Uha, det lyder virkelig som om kortet er MEGET defekt.
Send mig en mail så får du min adresse, så kan du sende kortet til mig. Jeg
skal eftefølgende sørge for at teste det og smide det ud for dig

Jesper B.