Lookupd laver dobbeltopslag
Fra : Thorkil Olesen

Dato : 23-09-03 23:55

Jeg har et problem med lookupd.

(Dette bliver lidt teknisk. beklager!)

Jeg har sat lookupd til at spørge NetInfo inden den spørger DNS, når den
skal lave et opslag på en "host" eller et "network". Jeg skal bruge det
til at fange et opslag på "localhost", så den ikke laver et DNS-opslag
og derved trigger min ISDN-router. Jeg har fulgt vejledningen i "man
lookupd".

Problemet er, at det ikke virker. Hvis jeg prøver med lookupd i
interaktiv tilstand ("lookupd -d") fungerer det fint, men hvis jeg laver
et opslag ("lookupd -q") laver den opslag til _både_ NetInfo og DNS.

Mac OS X 10.1.5.

Nogen forslag?

--
Thorkil Olesen,