Bredden af applet
Fra : Anders Lund

Dato : 23-09-03 22:07

Jeg har gravet lidt rundt på nettet for at finde løsningen til mit problem,
men jeg har ikke kunne finde noget. Er det muligt fra java at aflæse bredden
af appletten?

Mvh
Anders Lund

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 23-09-03 22:40

Den 23-09-2003 23:06, skrev Anders Lund:

> [...]
> men jeg har ikke kunne finde noget. Er det muligt fra java at aflæse bredden

Dimension dim = new Dimension();
dim = getSize().width;

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 23-09-03 22:58

Den 23-09-2003 23:39, skrev Morten K. Hansen:

> Dimension dim = new Dimension();
> dim = getSize().width;

Undskyld, jeg sidder og sover.
int bredde = getSize().width;
burde være nok. Hvis du vil omkring en Dimension skulle ovenstående have
været:
Dimension dim = getSize();
int bredde = dim.width;

Håber du kommer videre, så vil jeg sove videre.