Fejl hos countere m.m
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 21:38

Kan man skrive et script eller gøre andet, for at forhindre, at ens
hjemmeside ikke loader og `bare står og venter på bekræftelse fra Chart og
andre countere ?
Det jeg mener er kan man be` siden om, at fortsætte, selvom der opstår fejl
hos Chart oa.

Lige et spørgsmål mere:

Når man laver et dokument og indsætter en topframe og gemmer det hele,
bliver det til tre dokumenter:
Top dokument, hoved dokument og frame dokument. Hvilken en skal man så give
til søgemaskinerne og hvilken en skal man have meta name description og
keywords på ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 23-09-03 22:06

Hej

Buffy wrote:
> Kan man skrive et script eller gøre andet, for at forhindre, at ens
> hjemmeside ikke loader og `bare står og venter på bekræftelse fra Chart og
> andre countere ?

Det tror jeg umiddelbart er svært. Men du kan måske klare det ved at
ændre på sidens implementation. Nu ved jeg ikke hvordan den side vi
snakker om er implementeret, men hvis der er brugt tabeller til at styre
designet vil du sikkert opnå en voldsom forbedring ved at skifte til css.

Hvis du bruger tabeller til at styre designet og ikke ønsker at skifte
til css, så overvej om du kan opdele implementationen i flere uafhængige
tabeller under hinanden. Hvis din counter ligger i nederste tabel, så
vil du opdage at counter-problemer normalt ikke forsinker visningen af
indhold i tabeller der ligger over denne.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 23-09-03 22:08

Stig Nygaard wrote:

> Det tror jeg umiddelbart er svært. Men du kan måske klare det ved at
> ændre på sidens implementation.

Husk også at angive bredde og højde på tællerne.

Fra : Benny Nissen

Dato : 23-09-03 22:21

"Buffy" <tjekmig(Snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> andre countere ?
> Det jeg mener er kan man be` siden om, at fortsætte, selvom der opstår

Du kan lave noget fusk med at skrive tællerens kode med javascript, og så
sætte en onload="vis_counter();" i body tagget.
Så vil tælleren først blive vist når dokumentet er loaded, men det vil ikke
virke, hvis javascript er slået fra.

--
Benny Nissen
http://web.bennynissen.dk