Brug af sokkelsten
Fra : NoSpam

Dato : 23-09-03 20:08

hvor langt skal de nede for at kunne holde en ca. 30 cm2 vinerstue??

Fra : THS NIEL

Dato : 23-09-03 21:35

> hvor langt skal de nede for at kunne holde en ca. 30 cm2 vinerstue??

Kan de betale sig med sokkel for 30 cm2 ? Det er 30*10 centimeter (eller en
skotøjsæske)

Hvis det er 30 kvm, så vil mit råd være de alm. 90 cm for at komme ned i
frostfrit lag. Ellers vil det skyde op, hvis vinteren bliver kold - eller
efterhånden skride fra hinanden og blive skævt - som man ser ved gl. huse.

/Thomas

Fra : staunstrup

Dato : 23-09-03 22:22

Det virker rigtig overbevisende at joke med en slå-fejl (cm2), ved at få
30*10 til at være 30 .....

----
Jan Staunstrup

Fra : THS NIEL

Dato : 24-09-03 19:46

> Det virker rigtig overbevisende at joke med en slå-fejl (cm2), ved at få
> 30*10 til at være 30 .....

Fedt - netpoliti! Har du noget at bidrage med? For ellers syntes jeg, at du
skal føje dig ind i politibilen og køre mod solnedgangen.

Til forskel fra dig, hjalp jeg jo faktisk manden - mens du bare spammer!
Og til tidligere indlæg. Vær opmærksom på, at du nok bør kontakte teknisk
forvaltning i din kommune, da bygninger over 10 kvm ofte kræver
byggetilladelse. Det koster 500 ,- men så er det formelle også i orden!

/Thomas