Gearolie...der var en gang en liste...
Fra : NL

Dato : 23-09-03 19:22

Hej Gruppe...

Jeg mener, at der ved en tidligere lejlighed var et link til en side, hvor
man kunne finde sin bilmodel og se hvilken gearolie der er den bedste.
Kan nogen huske dette link?

mvh.
Nilau.

Fra : Tom

Dato : 23-09-03 21:52

> Jeg mener, at der ved en tidligere lejlighed var et link til en side, hvor
> man kunne finde sin bilmodel og se hvilken gearolie der er den bedste.
> Kan nogen huske dette link?

Du tænker vel ikke på Dancoil?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : NL

Dato : 24-09-03 05:43

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Du tænker vel ikke på Dancoil?

Øhh.....jeg er ikke med!? ;-(

Hilsen
Nilau.

Fra : Tom

Dato : 24-09-03 06:49

> hvor

> Øhh.....jeg er ikke med!? ;-(

Det skulle være et (plat) produkt til at komme i en vilkårlig olie som
skulle give mirakkel egenskaber til olien

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-09-03 07:21

Tom wrote:

> Det skulle være et (plat) produkt til at komme i en vilkårlig olie som
> skulle give mirakkel egenskaber til olien

Kan det fixe en toppakning uden at man skal løsne 1000 rustne bolte?
Så køber jeg!

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Mathias

Dato : 24-09-03 09:10

Roberto Saldo wrote:
> Kan det fixe en toppakning uden at man skal løsne 1000 rustne bolte?
> Så køber jeg!

Tjah, jeg så da engang noget snask som kunne "udvide og genopbygge" en
toppakning....
)

--
Mvh. Mathias

MB 300D W124 '91

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-09-03 09:52

Mathias wrote:

> Tjah, jeg så da engang noget snask som kunne "udvide og genopbygge" en
> toppakning....
> )

Nanoteknologi!
Man kan osse bare hælde jævning i kølevandet, det brænder i hvert fald godt
fast i gryderne.

Fra : NL

Dato : 24-09-03 14:02

"Roberto Saldo" <rs@Oersted.DTU.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Hmmm....jeg fatter slet ikke denne tråd...???
Spørgsmålet gik på, om der var nogen af jer som havde et link til en liste
over bilmodeller og anbefalet GEARolie! Har intet med toppakninger og
vidundermidler at gøre!

Hilsen
Nilau.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-09-03 14:12

NL wrote:

> [...]
> Spørgsmålet gik på, om der var nogen af jer som havde et link til en liste
> over bilmodeller og anbefalet GEARolie! Har intet med toppakninger og

Har de ikke fået lavet en dk.automobiler.teknik til den slags fagsnak endnu??

Fra : Leif Birkmose

Dato : 24-09-03 18:49

Hej

www.Castrol.dk har en sømrertabel