Luftflow måler til Golf 4
Fra : Henrik Ax

Dato : 23-09-03 18:02

Hej

Hvor kan jeg købe (billigt) en luftflow måler til en Golf 4 1.8 benzin?
Måleren, der sidder lige bag luftfilteren, kan købes hos VW i Malmø til ca.
4.100 svenske kroner, men det må da kunne gøres billigere?

mvh Henrik

Fra : Thomas²°°³

Dato : 23-09-03 18:50

"Henrik Ax" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
ca.
> 4.100 svenske kroner, men det må da kunne gøres billigere?

Er den så meget dyrere til benzin end til diesel? Til en tdi koster den
omkring 1700,- hos folkevogn.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Henrik Ax

Dato : 24-09-03 08:50

Du har helt ret. Jeg har lige fået en pris på 1.710 kr. hos en vw forhandler
i København.
Jeg var til service eftersyn i Malmø, og fik i den forbindelse at vide, at
det ville koste 4.100 sek at udskifte luftmåleren. Det var vist godt jeg
takkede nej...

mvh Henrik

Fra : p.jarnbak

Dato : 24-09-03 09:55

"Henrik Ax" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> det ville koste 4.100 sek at udskifte luftmåleren. Det var vist godt jeg

Hvis den skal skiftes fordi den er snavset, kan du jo prøve at rense med
isopropylalkohol.
Det er vist på www.tdi.com hvordan man gør det.
hej Palle.

Fra : p.jarnbak

Dato : 24-09-03 09:59

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> forhandler
>
> Hvis den skal skiftes fordi den er snavset, kan du jo prøve at rense med

Retelse: Det er www.tdiclub.com sorry.
Palle

Fra : Henrik Ax

Dato : 24-09-03 15:39

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvis den skal skiftes fordi den er snavset, kan du jo prøve at rense med
> [...]
Udemærket website - tak.
Jeg har renset måleren en del gange efterhånden. Til at begynde med
fungerede det fint, men til sidst har det ikke hjulpet nok.
Nu kan jeg også se nogle belægninger på metalpladen i måleren, der ikke er
til at fjerne (har prøvet med alle (u)mulige væsker samt "kradse" metoden).

mvh Henrik

Fra : Thomas²°°³

Dato : 24-09-03 13:32

> [...]
> det ville koste 4.100 sek at udskifte luftmåleren. Det var vist godt jeg

Den pris du har fået er nok med arbejdsløn osv. men de sidste 2000 for
udskiftning er da vist også godt betalt