Trafik i gruppen?
Fra : Tom

Dato : 23-09-03 11:50

Hey

De sidste par uge har trafikken i gruppen her været markant lavere end den
plejer at være.
Er det fordi nogle (få) har fået så godt og grundigt rundt i tingene at
nogen ikke rigtig gider ofre den store tid, eller hvad?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-09-03 12:01

> De sidste par uge har trafikken i gruppen her været markant lavere end den
> plejer at være.

Jeg tror Mogens er på ferie

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Niels Skaaning

Dato : 23-09-03 15:44

Andreas M. Hansen wrote:

> Jeg tror Mogens er på ferie

Haha... :)

NS

Fra : Mogens K

Dato : 28-09-03 14:04

On Tue, 23 Sep 2003 16:44:21 +0200, Niels Skaaning
<niels_skaaning@hotmail.com> wrote:

>Haha... :)

Jep - den var meget god.

Jeg har nedtaget postings fra fredag kl 07:30 til søndag kl. 12.30 og
fik 225 stk. Det har aldrig været så lavt, i de 2 år jeg har deltaget,
men det er måske således, man ønsker det ???

/Mogens

Fra : peter

Dato : 28-09-03 15:01

Lad nu være med at lyde som et lille fornærmet barn

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 23-09-03 14:51

Næhh.... Men Peugeot'en kører fint i øjeblikket - så ikke de store problemer
på den front

Mvh.
B. Madsen

Fra : Niels Skaaning

Dato : 23-09-03 15:47

Tom wrote:
> [...]
> Er det fordi nogle (få) har fået så godt og grundigt rundt i tingene at
> nogen ikke rigtig gider ofre den store tid, eller hvad?

Det er vel alle de sædvanlige det-skal-være-som-det-plejer-folk (ingen
navne nævnt), der ikke gider mere?

NS

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 17:10

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er vel alle de sædvanlige det-skal-være-som-det-plejer-folk (ingen
> navne nævnt), der ikke gider mere?

Hvis det er tilfældet, burde det være en smal sag at følge gruppen
nu....!

Om det er en fordel .... tjaeee ....!

Hvis det fortsætter, så husk at sige tak til dem som ønsker en lydefri
gruppe..!

Hr. Bjørn

Fra : Steen Meldhede

Dato : 23-09-03 16:46

> [...]
> Er det fordi nogle (få) har fået så godt og grundigt rundt i tingene at
> nogen ikke rigtig gider ofre den store tid, eller hvad?

en datter på 8 mdr som er ved at få tænder....need i say more...

--
mvh Steen Meldhede www.sitecenter.dk/www.digiteam.dk
Mailadresse er fiktiv så don't bother.Private mails kan sendes fra

Fra : Nels Eriksen

Dato : 23-09-03 17:08

> [...]
> Er det fordi nogle (få) har fået så godt og grundigt rundt i tingene at
> nogen ikke rigtig gider ofre den store tid, eller hvad?

V. h. Nels>

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 23-09-03 20:45

> [...]
> Er det fordi nogle (få) har fået så godt og grundigt rundt i tingene at
> nogen ikke rigtig gider ofre den store tid, eller hvad?

For det første er det vel netop sådan nogle kaffestue(OT) indlæg der gør at
nogen mener det er på tide med en gruppe mere.

For det andet er det OT og høre hjemme i dk.snak.

Fra : Tom

Dato : 23-09-03 21:25

> For det andet er det OT og høre hjemme i dk.snak.

Det er hermed noteret hvad du mener

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-03 21:24

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Det er hermed noteret hvad du mener

Tja. Jeg kan lide den som den var...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 23-09-03 22:45

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f70a2cf$0$32481$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> For det første er det vel netop sådan nogle kaffestue(OT) indlæg der gør
at
> nogen mener det er på tide med en gruppe mere.

Folk er sgu sarte!

> For det andet er det OT og høre hjemme i dk.snak.

Der skal der helt sikkert nok blive reflekteret over spørgsmålet! *NOT*´!

\Mandal

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-03 07:00

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> Er det fordi nogle (få) har fået så godt og grundigt rundt i tingene at
> nogen ikke rigtig gider ofre den store tid, eller hvad?

Strømafbrydelse ???

--
mvh/rg. Christian

Fra : T. Hartung

Dato : 25-09-03 20:32

> Strømafbrydelse ???

Nej det er helt sikkert billig benzin - folk er ude og køre !!! særligt i
Nordsjælland - med en ordentlig BØH-mand på ))
--
mvh.
T. Hartung