Station 2
Fra : Tomas Linnet

Dato : 09-04-01 20:18

HIHI

Station2 efterlyste lige en motorcyklist iført en Dainiese dragt og de
opfordrede folk til at ringe ind, hvis der var nogen der har set en MC'ist i
sådan en dragt.
Mon ikke de får en del henvendelser....

Hilsen Tomas
IXS og dermed uskyldig

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-04-01 20:52

hmm hvad var det for en dragt ?
Føler mig helt efterlyst )))

mvh
Thomas Jensen

Fra : Frederik Kier

Dato : 09-04-01 21:32

Det drejer sig om en sort Dainiese dragt, med noget rødt på ærmerne og stor
ulvelogo på ryggen....

Hilsen Frederik
Motoline og dermed også uskyldig :))

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-04-01 21:25

> [...]
de
> opfordrede folk til at ringe ind, hvis der var nogen der har set en

Hvilken del af landet taler vi om.

Allan Bojesen

Fra : Leif

Dato : 10-04-01 07:44

> Hvilken del af landet taler vi om.
>
> Allan Bojesen

Køge !!!!

Leif
XS650

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 10-04-01 10:23

> Hvilken del af landet taler vi om.

>Køge !!!!
Nærmere betegnet Karise.
Det var noget med at han var kørt afsted med 1-1,4 mio.
flot klaret må jeg sige.
Jeg havde sku nok problemer med at komme på arbejde med morgenbrød

Mvh

Tim Hoffmann (tidligere Stevnsbo )
Dainese jakke.. Heldigvis Blå

Fra : Jens U

Dato : 10-04-01 20:18

Tim Hoffmann' skrev...
>Det var noget med at han var kørt afsted med 1-1,4 mio.
>flot klaret må jeg sige.
>Jeg havde sku nok problemer med at komme på arbejde med morgenbrød

Tja, tror at jeg så ham inden han lavede dette nr.

Det var på Nørrebrogade d. 28/3 omkring kl. 19:00

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jens U

Dato : 10-04-01 22:12

Jens U skrev ...
Den forståes bedre hvis jeg nu skrev den rigtige dato

Det var på Nørrebrogade d. 29/3 omkring kl. 19:00

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-04-01 21:40

hvad var han/hun efterlyst for ?

Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-04-01 21:54

så det lige der klokken 2250, det er en læderdragt og jeg har en
Goretex/cordura jakke/buks.
Så det var ikke mig

mvh
Thomas Jensen
Med "lovlig" dainese dragt

Fra : Tom Karlsson

Dato : 10-04-01 08:47

On Mon, 9 Apr 2001, Thomas Jensen wrote:

> hvad var han/hun efterlyst for ?

Hmm, mener det var røveri. Der er dog ikke umiddelbart noget at finde
under http://station2.tv2.dk/efterlyst

/Tom

Fra : james

Dato : 10-04-01 10:34

> Hmm, mener det var røveri.

Jo røveri......med pistol. Tænk, at han kørte af sted med 4
postsække.....utrolig!

Hmmmmm tænk om han tabte én..........

Ca 250,000 ligge måske i vejkanten. Kommer nok til rette, bare ungerne
fra Gellerup-parken finder det først....

....ellers en god historie.

-james